Twin Peaks

man hou toch op.... het is een voorbeeld, niet meer dan dat, alsof er überhaupt iets te promoten valt op dit forum, we delen en leren, that's all, notabene omdat Quif het aanhaalt, er iets pedants over kwijt wil en daarna toch maar z'n keutel intrekt.....,

Alsof je iemand een podium ontneemt, hou op zeg, TS vraagt om feedback, dat geef ik, met voorbeeld, meer niet. niet zo de dramaqueen uithangen hoor...
 
Faded Moments echt een beest van een track zeaau! Echt helemaal zelfs ingetikt en niks van het origineel te horen, echt te gek! Er zit net zoveel swing en dansbaarheid in als een pallet bakstenen... :D
 
Discussies over meningen, andere tracks, allemaal prima hoor. Ik vraag zelf om feedback en daarmee mag iedereen uiteraard zijn eigen mening geven. Uit die meningen haal ik zelf de zaken waarvan ik de toegevoegde waarde zie.

@Gloomer, het zijn er best wat en ik krijg er toffe reacties op en het is op een paar blogs geplaatst. Met deze stijl richt ik me op een specifiek genre. Daar wordt de herkenbaarheid met een easy beat erg gewaardeerd.

Ieder zijn ding en van alle meningen en feedback kun je leren! Het is aan jezelf of je persoonlijke emoties mee laat slepen in het ontvangen van de meningen en kritiek.
 
Back
Top