Twin Peaks

elkuefo

Stamgast
Lid sinds
28 juni 2013
Berichten
145
Heej,

Voor de pasen een nieuwe bootleg! Twin Peaks!



Veel plezier!

Groetjes,
Elkuefo
 
echt verschikkelijk :D

Angelo Badalamenti verkrachten in zo een bananeboot burgertutholaikea farce!

(of heeft het niets met angelo badelamenti te maken kan misschien ook)
 
echt verschikkelijk :D

Angelo Badalamenti verkrachten in zo een bananeboot burgertutholaikea farce!

(of heeft het niets met angelo badelamenti te maken kan misschien ook)

precies ja... had echt iets anders verwacht bij de naam TwinPeaks... je weet wel... David lynch.. uber vette serie (seizoen 1 in ieder geval)
 
Dit lijkt me niet meer dan een General Midi file met een loopmasters loopje combineren, wat vind je er zelf van? De kazigheid van de sounds ook :D
 
nou ik neem aan dat je weet wat een bootleg pcies is?
als kuefo het over een bootleg heeft bedoelt hij een cover

overigens heeft een bootleg meestal ook een cover al wordt van een cover maar zelden een bootleg gemaakt
 
Bij onofficiƫle remixes wordt over het algemeen de term Bootleg gebruikt, vandaar mijn keuze voor die term.

@Ralphie, als je het hebt over kazigheid, wat bedoel je dan precies? Doel je dan op een synthkeuze? En ik vind hem zelf lekker klinken, het is erg minimal, maar dat was ook de insteek. Ben benieuwd naar je verdere uitleg en of ik daar zaken uit kan halen die me in de toekomst kunnen helpen het nog mooier te maken.

Overigens is dit een eigen beat (overigens geen rocket science), met analoge gitaar (+fx) en een klein deel van de midi file. Midi helpt zeker, maar plat een midi file erin + wat loops, nee dat is het niet.
 
De synths klinken alsof ze uit een bruiloften en partijen keyboard komen, totaal geen emotie
 
Ok, dat is een duidelijke mening. Ik ben niet zo ervaren in Synth-land. Deze kritiek neem ik mee voor de volgende track! Thanks!
 
De synths klinken alsof ze uit een bruiloften en partijen keyboard komen, totaal geen emotie

Haha, grappig wel, maar ook waar :). Het idee vind ik zelf alleraardigst, maar de uitvoering kan wat spannender inderdaad. Denk aan een goede opbouw in je drumtracks bijvoorbeeld.

Misschien een leuk idee om een bootleg/remix contest hiervoor op te zetten? Eens zien waarmee de commentatoren komen :D.
 
zoals ik al zei een midi file revoicen en een sample loopje eronder maken nog geen bootleg
 
De synths klinken alsof ze uit een bruiloften en partijen keyboard komen, totaal geen emotie
maar het ritme wat er onder zit moet jou toch wel aanspreken, gewoon helemaal het bekende raphie patroontje :D
dat het een keyboard sound heeft ben ik het ook wel mee eens... k'vinnut sferisch bedoelde origineel op zo'n herhalende beat toch niet echt wat...
 
Back
Top