trancy & smerig

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
ff wat wezen freewheelen vanmiddag, zit een hele smerige glitchy pad in die een beetje spettert af en toe, moet ik nog een beetje aanpassen, maar het idee is wel aardig
ff snelle impressie jam v/d elementen
 
het begint een beetje als een aanloop naar iets
alleen dat iets komt niet echt, hij blijft leunen op die aanloop
iets teveel random elementen die nog geen hele track vormen
ik mis nog een groot deel van het verhaal
maar het is een jam zoals je al zei dus alstware
 
Als je deze nou op die andere schets legt....
 
Voor deze lading snippets had je dingen die wel echt gaaf waren. Maar deze, de vorige Roland jam en dat nieuwe slaap stukje is echt zo slaapverwekkend en niet interessant dat ze alle drie op elkaar een nieuwe file zouden kunnen worden die nog steeds slaapverwekkend is.

Maar er zijn anderen die er anders over denken....
 
Voor deze lading snippets had je dingen die wel echt gaaf waren. Maar deze, de vorige Roland jam en dat nieuwe slaap stukje is echt zo slaapverwekkend en niet interessant dat ze alle drie op elkaar een nieuwe file zouden kunnen worden die nog steeds slaapverwekkend is.

Maar er zijn anderen die er anders over denken....
alle meningen zijn welkom hoor, dus ook die van jou :okdan: ik experimenteer en deel gewoon lekker door.
 
Nah, ik ben niet zo heel erg van het reageren als ik er niet zo heel veel mee kan, maar bij de 3e snippet kon ik me niet meer inhouden :D
 
Ken je er geen Italo versie van maken? Die lead en dat basje lenen zich meer voor Italo dan voor trance. TR8 eruit, Miami erin. Snare van de TR8 wel laten, maar dik compressen samen met de Miami snare.
 
Ja, ben een hele lading rifjes aan het bouwen, na de zomer grote schoonmaak van alle jams en de leukste elementen samenvoegen
 
Back
Top