The Village [Feedback Gevraagd]

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
Waarde luisteraar,

Was het maar altijd pasen. Tijd om aan de muziek te werken. Ik heb mijn tweede track van het weekend afgerond. Tijdens mijn bezoek aan Manhattan afgelopen januari heb ik inspiratie opgedaan voor een kleine serie tracks met de verzameltitel "The Manhattan Sessions". Dit is het eerste deel (van misschien 4 of 5). Het moeten de indrukken voorstellen die ik heb opgedaan in de verschillende wijken op het eiland. Vanzelfsprekend is Central Park ook in de maak :). Eens zien hoe ver ik kom.

In The Village heb ik wat jazz clubs bezocht. Wat mij verder met name aansprak was het dorpse gevoel, weinig tot geen hoogbouw, geen straten die keurig op het grid lopen en het ongeregelde. Het is een beetje als Amsterdam.

Wel, less is more las ik gisteren, dus klaar met typen. Ik ben benieuwd naar de feedback.

Weesch gegroet.

 
Heerlijk...

Je slaagt er telkens in me te verassen Dr.
Leuk idee ook, al is NY misschien wat voor de hand liggend, het blijft wel de bakermat van vele stijlen.

Kijk, da's een mooi compliment Riky! Wat betreft NY, tja, ligt misschien inderdaad wel voor de hand. Maar het inspireerde me enorm en ik moest er iets mee doen. Was ik in Afrika geweest, dan had ik daar misschien wel iets mee gedaan :).
 
Die luisterd lekker weg, zat ondertussen een mailtje te tikken en werd geen moment afgeleid. Dat is een compliment :)

Wel over een crappy headset, maar daar klinkt erg lekker over.
 
Die luisterd lekker weg, zat ondertussen een mailtje te tikken en werd geen moment afgeleid. Dat is een compliment :)

Wel over een crappy headset, maar daar klinkt erg lekker over.

Haha, mooi compliment in dat geval :D. Maar ik ken dat wel, niet afgeleid worden door storende elementen.
 
3.-Tonny-Eyk_imgHeight280.jpg


Klasse weer!

:halleluja
 
Ja, het heeft wel een urban sfeertje! Ik ben nu op dit moment iets te stuiterig voor deze muziek...
Dus ik zal ik het zeker nog een keer luisteren wanneer ik in een chillstemming ben.. :-)
 
Ja, het heeft wel een urban sfeertje! Ik ben nu op dit moment iets te stuiterig voor deze muziek...
Dus ik zal ik het zeker nog een keer luisteren wanneer ik in een chillstemming ben.. :-)

Dankjewel Scep. Ik ben het met je eens dat het wat druk is op momenten. Ik maak het goed met deel 2 ;).
 
Altijd fijn zo'n van Lansberg trekkie! 8~
Sounds doen het 'm keer op keer.
Kan t laag momenteel niet beoordelen, maar rest zit in ieder geval verdomd lekker in elkaar ja. dusz...
 
Altijd fijn zo'n van Lansberg trekkie! 8~
Sounds doen het 'm keer op keer.
Kan t laag momenteel niet beoordelen, maar rest zit in ieder geval verdomd lekker in elkaar ja. dusz...

ja ,sluit me aan!

Dank heren. Blij met de feedback. Maar er zullen toch ook wel verbeterpunten te benoemen zijn?
 
Wow gaaf gedaan. Goede sfeer.

Als ik 1 kritiekpuntje mag noemen is dat het wmb iets te lang duurt, het voelt nu aan als een jam, als je wat scherpere keuzes zou maken zou de track wat aan urgentie winnen denk ik.

Maar verder: tof :okdan:

Wat heb je hier allemaal voor gebruikt?
 
Back
Top