Monday dub

Het begin doet me denken aan tibetaanse monniken op zo'n berg.

Spacy dit :)

Lelystadse underground techno ;)

-C-
 
Nope Miami :D
Ja ik ga steeds meer de vage jams kant uit merk ik :)
 
ThnX, op dit moment komen vibes en beats op als poep, kunst is alleen om er een samenhangend geheel van te maken, in het moment, want ik merk zo snel als ik ga oplijnen of nabewerken in Cubase dan ben ik het helemaal kwijt. dit zijn een beetje schetsen van wat ik wil en sla de beats op in de sequencers en maak aantekeningen van fx e.d.
dan na de zomer eens kijken of ik er nog wat meer gelikts van kan bakken.
alhoewel inperfecties ook wel charmes hebben, maar ik heb geen deadline dus kan voorlopig nog ff lekker doorpielen. :D
 
Werkt lekker zo :)
alles in de machines regelen qua geluidjes en sequences en dan op een moment wat sequences en sounds uit je verschillende bakken pakken en kijken hoe het combineert.
Zo zette ik altijd mn livesets in elkaar: mn mpc vol met beats, monomachine vol met sequences en dan eens wat leuk spul uitkiezen en kijken wat er gebeurt als je ze tegelijk afspeelt ;)

-C-
 
want ik merk zo snel als ik ga oplijnen of nabewerken in Cubase dan ben ik het helemaal kwijt.
""
alhoewel inperfecties ook wel charmes hebben, maar ik heb geen deadline dus kan voorlopig nog ff lekker doorpielen. :D

Ach joh als je maar plezier hebt toch? Of ambieer je nog een carriere als electronic artiest? Dat afmaken voor releases enzo kost zoveel tijd en als er maar een handje vol mensen naar luisteren vind ik het de tijd en inspanning niet waard om allemaal te gaan zitten after-editten.
Dat lijkt mij teveel op werken enzo....gewoon jammen en pingelen niet.

Ik heb hier zelf ook al 25 jaar last van :)
 
Back
Top