Dragon11 (dark ambient)

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Zat weer eens met een melodie in m'n kop. Ben lang (voor m'n doen) aan't klooien gegaan en voila. Beetje synths, beetje cubase en een beetje Reason.
Nog wat stukjes uit een film gebruikt. Het viel niet mee om de spraak zo eruit te filteren dat de muziek niet goed te horen was, maar redelijk gelukt.

Hij staat op de DB, en laat maar horen wat you ervan vind. :)
 
Wow, dit klinkt erg lekker :)

Ritme is erg leuk, zit lekker veel variatie in, geluiden zijn lekker helder. Mooie voice samples, goede opbouw... mijn complimenten :)
 
Noem je dit muziek?

Noem je dit muziek?

Dit is KUNST! Man wat een heerlijk nummer. Hier krijg ik zo´n lekker gevoel van. Oh damn. Dit is echt super! Ik kan niets anders zeggen dat ik het dus fantastisch vind. Vaak zijn de rustige nummers vele malen moeilijker dan het snelle werk! En dus toont dit nummer je talent!

Eric
 
ik zag dark ambient, dus interessant. nu zag ik opeens de term "ritme" ... hmm..

ik zal binnenkort eens downloaden om te kijken wat het is ;)
 
Origineel geplaatst door Stefan
ik zag dark ambient, dus interessant. nu zag ik opeens de term "ritme" ... hmm..

ik zal binnenkort eens downloaden om te kijken wat het is ;)

En? ;)

Maar leuke reakties hoor. Krijg wel meer thumbs up van anderen. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht maar het was gewoon een leuk nummer om te maken.

(eens kijken of men door heeft dat ik weer eens probeer de aandacht te trekken)
 
Eh ja...

waar is de DSF DB gebleven? :confused:

Of ben ik blind?
 
Ik was vergeten te vermelden dat ik dit ook wel een lekker nummertje vind. Had 'm vorige week al naar binnen gehaald.
 
Back
Top