Minotaur Electronics - Ahamay

vcovca

NOXGENUS
Lid sinds
22 Maart 2005
Berichten
8.661
Locatie
...
Nieuw brouwsel. Deelnemers zijn:
TR808 - Korg EMX1 - DSi Prophet 08 - DSi Mopho - SH101 - TeeBee - Yamaha QY700

Ik denk dat de mix een heel eind klopt....

Bring it on!!!

http://soundcloud.com/minotaur-electronics/ahamay
 
Mixwise denk ik dat er nog wel een beetje sublaag bij kan.. maar klinkt verder zeer oke.. :)
Qua opbouw en sounds erg prettig.. lekker trippy dat begin ook. :okdan:
En wederom vind ik de pad, die er rond 3:30 in komt weer bijzonder lekker.. :luv: mooi gekozen akkoorden ook.. Lekkere track :mega:
 
Ik ben daar wat voorzichting in geworden ja, in sublaag.

Maar thanks verder!
 
Ik denk dat dat de combi is van de 101 die strak door rammelt, en de Prophet waar een beetje LFO op de tune van de OSC's zit met een beetje attack.. zal straks eens goed luisteren. Hij is opgenomen met de kids op bed :)
 
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld access. Is het niet dat in het begin de 101, en dan de TeeBee samen, dat klopt wel, maar dan komt die baslijn van de Mopho erbij en dat kan een beetje verwarrend klinken omdat die niet op drie noten loopt..... ik vind dat nou net wel prikkelend ofzo.
 
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld access. Is het niet dat in het begin de 101, en dan de TeeBee samen, dat klopt wel, maar dan komt die baslijn van de Mopho erbij en dat kan een beetje verwarrend klinken omdat die niet op drie noten loopt..... ik vind dat nou net wel prikkelend ofzo.

ik ga nog een keer luisteren binnenkort. Maar in mijn beleving klopt het njet niet. :)
 
Back
Top