[EDM] Feedback totzover

SMKKNIEP

Ingeburgerd
Lid sinds
9 Maart 2009
Berichten
31
Beste lezers,

Ten eerste excuses voor het ontbreken van een intro, maar omdat ik al aardig wat uurtjes heb gespendeerd aan dit nummer wil ik dolgraag weten wat jullie er van vinden tot zover (intro is in de maak)! Deze track wil ik graag zo perfect mogelijk maken dus kritiek & feedback is welkom! :P

https://soundcloud.com/stanleyuventez/louder-preview
 
Laatst gewijzigd:
Klinkt leuk! Alleen kan je 'hardstyle' beter uit de titel verwijderen, want daar hoor ik niks van terug :).
 
No title yet 17-10 -> Melodie heeft hetzelfde begin als ... (kom even niet op de naam). En Reckoning 13-10 Re-edit lijkt veel op Shilo - Soundtrack Of The Universe (beats/percussie klinken vrijwel hetzelfde). Let erop dat je niet teveel aan het kopiëren slaat..
 
Klinkt behoorlijk goed, mooi vol en helder en niet te droog of nat. Misschien nog wat een tikkie meer punch en laag in de kick? (nou luister ik alleen naar hele harde kickdrums dus misschien valt 't ook wel mee :D)

Vind bpm net wat te traag, zou hem persoonlijk een tikkie sneller zetten. Maar dat kan de dj natuurlijk ook zelf doen.
 
Thanks SilverBullet76! Zal kijken of ik de kick nog een extra laagje kan geven en ff checken wat daar de uitkomst van is. Ik hoop volgende week een volledige track te hebben met intro etc. zal hem in dit topic posten!
 
Vind bpm net wat te traag, zou hem persoonlijk een tikkie sneller zetten. Maar dat kan de dj natuurlijk ook zelf doen.

Vind ik wel fijn eigenlijk, eindelijk iets wat je tussen de techno in ken proppen :)
 
Back
Top