make a move a new trackje let me know

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tip: Ik zou je zelf niet categoriseren onder "goeie artiesten', daarmee stoot je mensen af. Credits moet je verdienen. Maar goed, ik zeg lekker plaatje, niets aan te merken op je volume!
 
Mening graag of wat is dit voor een kut forum geworden zo stoot je de goeie artiesten wel, weg

Met zo'n onrespectvol bericht lijkt me niet handig om reacties te krijgen over jou nummer. Hierop zal ik niet meer corresponderen.
 
Idd.. zou maar ff me excuses aanbieden Dion... Dit zeg je wel erg onhandig weer. :(

Feedback is iets wat je vanzelf krijgt maar ook afentoe zelf moet geven misschien?? 'k heb weleens 6 maanden ofzo moeten wachten bij een track voor ik de eerste reactie kreeg :D
't blijft een forum met slechts members die dit in stand houden ;) :okdan:. en gelukkig nog de mods natuurlijk.. :)

't Is niet helemaal mijn stijl maar klinkt goed qua volume voor zover ik het op mijn speakertjes kan beoordelen :)
 
Laatst gewijzigd:
Why-do-dogs-eat-poop.jpg
 
...dus je vindt dit een kut forum? :doei:
 
Dit is gewoon 'a nice track'
Gewoon aangenaam om luisteren.
En vocals zijn tegenwoordig echt wel een meerwaarde.

Mening graag of wat is dit voor een kut forum geworden zo stoot je de goeie artiesten wel, weg
In geen geval kun je uit bovenstaande stelling besluiten dat Sir het over zichzelf heeft als hij het over 'goede artiesten' heeft.
Anderen grijpen echter wel de kans om dat er van te maken... :doei:
 
Sorry Dion, even los van de kwalitiet van tracks die mensen hier posten... een reactie kun je niet afdwingen.. of verkrijgen door zoals jij het noemt, 'te provoceren'... zo werkt dat hier iig niet!

Ik zit hier verdorie met een plaatsvervangende schaamte.. Je zal het misschien wel niet zo bedoelen maar door uitspraken te doen als 'kutforum', jagen mensen jou misschien binnenkort wel weg hier..

Ik bedoel het niet kwaad hoor.. maar misschien kun je beter, je nogal ongelukkig gekozen woorden terugnemen en je excuses maken als je hier nog wat langer wilt verblijven, en in de toekomst nog serieuze feedback op je tracks wilt ontvangen.
 
Redelijk sfeer bepalend....... die opmerking van je. Daar zou je punten voor kunnen krijgen, minpunten dan wel.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top