DM - Nightshade (trail version)

Devon-Miles

Ouwe rot
Lid sinds
15 mei 2005
Berichten
2.420
Locatie
Amsterdam


lang geleden dat ik in de studio heb gezeten, erg lang.. puur omdat mijn gezondheid dat niet echt toelaat.
toch ben ik weer met wat tracks bezig en dit is er 1 van, een eerste rauwe versie zeg maar.
ik wil het een beetje minimaal houden maar misschien komen er nog wat lichte strings in en wat finetuning qua productie.
 
thanks :) ik ben meteen bezig met een dub versie van de track die dieper en donkerder klinkt, zal ik binnenkort ook posten
 
hierbij de veel diepere dubtechno versie

https://soundcloud.com/room_of_close_associates/nightshade-dubtechno-version
 
Mijn dank is groot! Als je luistert naar dit soort type producties is het vaak dat ik het relatief simpel houd. Een paar goede basissound of thema'tje en dat opbouwen. Erg oude house sound stylo eigenlijk. Zoveel werk zit er ook niet echt in, alles is opgenomen uit de hardware.
 
een vriend van me heeft ze naar dylan gestuurd dus wie weet.
het zou voor mezelf een fijn impuls zijn het wellicht wat meer op te pakken als producer aangezien live voor mij al jaren geen optie meer is.

ik dank de luisteraars en de feedback dan ook erg :)
 
Super dikke diepe wegdroom track! Was een fijne afsluiter voor m'n radioshow van de week. Hij gaat zeker mee in de platentas!
 
ik ben weer bezig als een autist dubtechno tracks af te maken, wellicht post ik vanavond weer een ala basic channel style (moet mijn tattoo wel eer aan doen natuurlijk) ;)

dank vcovca voor je complimenten en alles is draaibaar en of bruikbaar in sets als dat netjes gevraagd wordt :)
 
Ik heb die dub versie die ik van je heb op het Doornroosje PA gegooid vrijdag. Wat mij opviel was dat ie wat vol in het laag is. Dat is redelijk normaal voor de smaak muziek, maar deze was wel erg vol. Ik had geen tijd om te zoeken welk bandje dat nou veroorzaakte...
 
Dat valt hier op mijn genelecs aardig tegen qua supervol, heb het netjes gehouden zeg maar zonder dat ik echt grof in de sub raak. het probleem met testen op een PA is dat er altijd wel aan een PA geschroefd wordt voor bepaalde avonden maar het geeft wellicht aan dat er het een en ander gesleuteld kan worden als het echt zwaar problematisch was of onhoorbaar was. misschien is het beter om bv het volume van de kick wat omlaag te schroeven, dat soort dingen.. ik zal er rekening mee houden. Bij mijn maat op de PMC's klonk die wel erg goed maar dat is dan weer anders dan een PA.

Bedankt voor het draaien en de feedback overigens!
 
Back
Top