Track vraagt om feedback

J_Adam

Nieuwkomer
Lid sinds
2 november 2013
Berichten
5
Hallo!

Ik dacht laat ik maar een andere track hier op zetten voor feedback.

https://soundcloud.com/j_adam/my-love

Alvast bedankt!!
 
het begin is te abrupt, het einde is abrupt en alles wat er tussen zit is nogal "soft", heel weinig animo, er springt niets boven uit.. Niet echt mijn ding, sorry.
 
"Heel weinig animo"? Wat is dat als het niet over mensen gaat?

Maar goed, de bas en de akkoorden passen niet bij elkaar. De kick en bas hebben een heel erg zompig laag, de mix is helemaal volgelopen. Probeer niet alles meteen heel hard te zetten en geef alle delen hun eigen plek in plaats van alleen maar te stapelen.
 
ANIMO :

1) Ambitie 2) Aandrift 3) Belangstelling 4) Bezielende kracht 5) Bezieling 6) Bezieldheid 7) Enthousiasme 8) Elan 9) Fascinatie 10) Fut 11) Geboeidheid 12) Geestdrift 13) Gemotiveerd 14) Ijver 15) Interesse 16) Kooplust 17) Lust 18) Levendigheid 19) Lust om iets te doen 20) Moed 21) Opgewektheid 22) Opgewekte lust (crypt.) 23) Verve 24) Vuur

DUS : er is weinig animo in de track..
 
Door het grote aantal elementen in de track is het qua mix een pudding geworden. Als je dit nog wilt verbeteren zul je een aantal stappen terug moeten doen en eerst de basiselementen hun eigen plek moeten geven in de mix. Het einde lijkt ook net alsof er een nieuwe track gestart word.
 
De mix is slecht, ik denk dat je eens naar beter speakers moet uitkijken.

Verder is de track enorm kazig en voorspelbaar maar daar houden heel veel mensen blijkbaar van.
 
de mix is slecht omdat er te veel sublaag op de bass zit,met sommige sounds geeft dit een fuzz effect
 
Ik weet wat animo betekent en ook dat het slechts op mensen slaat. Een vierkant heeft geen animo, een boom ook niet en een track dus ook niet. :-)

Een track wordt toch door een mens gemaakt..........is toch een stukje gevoel wat je middels vibraties in de lucht probeert over te brengen....
 
Back
Top