Snippet ofzo

vcovca

NOXGENUS
Lid sinds
22 Maart 2005
Berichten
8.661
Locatie
...
Het is eigenlijk wel enen track in wording, ik was nog bezig met een overdub dinges uit m'n mixer te toveren, die moet ik dus nog maken. Maar het is een begin. Na zo'n twee jaar aanklooien is het eindelijk weer een beetje zo ver dat er opgenomen kan worden, op meerdere sporen. De take is meestal wel in een keer, maar wel fijn dat ik nu iets later er overheen in kan spelen zonder hele rare routings te moeten maken...

Dus er volgt nog iets. Maar ongezoute meningen zijn altijd leuk :D

https://soundcloud.com/minotaur-electronics/snip
 
Laatst gewijzigd:
Tikkeltje meer pump van de kick, vind hem wat suf. Misschien wat meer hoog op de synths. Goeie arrangement! Persen op vinyl, en ik koop hem! Haal jij het laag weg uit de synths om plaats te maken voor de kick?
 
Lekker stukje hoor, toffe synths, tonaal in orde. Wel te repetitief. Er mogen wel wat kleine dingetjes in de achtergrond gebeuren.

Mee eens ja. Daarom heb ik net een sub uit gemaakt naar m'n geluidskaart, dan kan ik die twee latere synth lijnen in een overdub inspelen.

Tikkeltje meer pump van de kick, vind hem wat suf. Misschien wat meer hoog op de synths. Goeie arrangement! Persen op vinyl, en ik koop hem! Haal jij het laag weg uit de synths om plaats te maken voor de kick?

Eigenlijk staat alles zo goed al recht op de mixer. Die kick zit op twee sub groepen extra in de mix om m'n zolder laag probleem op te vangen. Die synths zijn al twee lagen laag, die wel het zelfde doen, de Mopho en vier stemmen van de Prophet 08. Het is al een wonder dat ie nu al redelijk klinkt zonder dat het een het ander heul erg weg drukt..... nog maar een extra subgroep kick erbij dan. Die Crest mixer die ik heb heeft ook een enorm gevoelige sweet spot rond de -5dB op de main mix, waar de rec ook op zit.
 
Hij is fijn hoor! Mooie opbouw en lekker energiek. En ik ben fan van de clap :okdan:

Vinyl +1 (mits er nog een deel 2, 3 en 4 bij opkomt... :duivels:)
 
Ow cool :)

Vinyl doe ik niet aan. Als ie af is is ie gratis te downloaden.
 
Als het goed is ken je nu de wav downlooie.
 
Hmmm.. lekker hoor. :okdan: Heerlijke sounds en chords (en een heerlijke baslijn.. klinkt erg vet)..
Die geimproviseerde dingen aan het eind zijn ook sfeervol gedaan. :mega:
 
Hmmm.. lekker hoor. :okdan: Heerlijke sounds en chords (en een heerlijke baslijn.. klinkt erg vet)..
Die geimproviseerde dingen aan het eind zijn ook sfeervol gedaan. :mega:

Vooral daar wil ik nog mee aan de gang. Koste wat moeite, ik kan niet zo heel handig achter bij de mixer komen, en moest een sub uit maken naar de geluidskaart. De main is wel de REC, vooral omdat die groepen niet zo heel goed in hun summing zijn..

Maar dat komt nog, ik hoop dinsdag een iets spannendere versie te posten.
 
het is nutuulk geen plaat(je) maar gewoon een data reeks...

En zo is het mar net. Loopjes, maar dan uut hardware :D
 
https://soundcloud.com/minotaur-electronics/trallaaaaaaaa-mix-2

Er is een nieuwere versie. Het probleem van een dag later iets weer aan zetten is dat je hoofd dan wellicht anders in het leven staat, en je dit dan stom vind, maar je maakt het dan toch maar af.
 
Back
Top