DFW revisited: Raphie's Deepgroove ReJam!

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
was de eerste versie 14 min Deep en Dark, deze is Deep en Groovy :D

in deze versie de Miiami ook ff lekker uitgelaten en een wast prominentere rol voor de TT-303 en wat hypnotiserende percussie uit de tempest.
aan het eind net ff een tikje te enthousiast met de distortion op de kick, maar verder wel tevreden

http://soundcloud.com/raphiegrooves/deep-from-within-raphies

Enjoy!

p.s. je kan hem wederom downloaden als je in HQ wilt luisteren.
 
Thnx zal mr Rob Acid eens een linkje sturen :D hij is ook een sucker voor geluidskwaliteit, dus moet dit wel kunnen waarderen misschien i.d.d.

Maar heb nu definitief afscheid genomen van Raphie 1.0! Dus deze stijl is hoe ik verder ga.
Een vette groove maken en live opzetten. Voelt goed, klinkt goed, is eigen en geeft voldoening. Wat wil een mens nog meer :D
 
Het geheel klinkt sfeervol en alle onderdelen passen goed bij elkaar. De opbouw vind ik tot op de helft vrij goed, maar daarna mag inderdaad wel een lichte break komen waarbij de kick wegvalt en het wat zweveriger word. En vervolgens weer lekker verder touren i.c.m. de acid geluidjes zoals die bij 6:28 beginnen. Eventueel aan het eind nog die Monotron Delay-achtige loop lekker dippen in de reverb en weg laten surfen in de oneindigheid.

Inpakken in cadeaupapier, strikje erom en verkopen. :okdan:
 
Voelt goed, klinkt goed, is eigen en geeft voldoening. Wat wil een mens nog meer :D

Helemaal waar... Lekkere livetrack Raphie!
Zoals je nu bezig bent qua opzet doet me denken aan mijn Cubase tijd, opnemen en jammen (ik had cassette bandjes vol). Top tijd! :)
 
Denk dat ikzelf de grote omslag had, maar de Cirklon zeker niet het process tegenhield
De grote omslag is live gaan arangeren/het moment pakken ipv te lang dooreditten
 
Back
Top