Maak een stukje Italo (80's, Elite, etc)

PabloDeMode

Spank!
Lid sinds
26 april 2010
Berichten
3.740
Locatie
Buenos Aires
Damas y caballeros:

"La donna é mobile!"

Gezien dat er de laatste week nieuwe frisse italo tracks voorbij kwamen, is het tijd om een algemeen topic te openen als je hiermee bezig bent met een snippet, een work-in-progress of simpelweg je epische italo compositie voor de 30+ onder ons (jongeren zijn er ook welkom hiihihi :D :luv:)

Verwacht, zoals in de andere "maak een stukje" topics, geen rijtjes feedback, maar als je denkt dat je track iets belangrijker is kun je alsnog je eigen topic openen, of via PM verder communiceren met andere leden.

Ik zeg "A far l'amore commincia tu"
 
Rhodes Chroma, DX7, Poly61, Drumulator

Juno 60 ook misschien?

En Linn-Drums please! (Ben momenteel een setting aan het programmeren, best pittig hoor)

Je track is VET!
 
Laatst gewijzigd:
1312152003404820.jpg


Numero Uno ///// Numero Due
 
Kreeg een mailtje vanuit youtube dat harlemnights weer een nieuwe track had upgeload. Of deze ook echt nieuw is weet ik niet, maar deze Patrck Cowley achtige track kan hier zo neer gezet worden. Ik laat het graag aan de maker over.


Paul
 
Kreeg een mailtje vanuit youtube dat harlemnights weer een nieuwe track had upgeload. Of deze ook echt nieuw is weet ik niet, maar deze Patrck Cowley achtige track kan hier zo neer gezet worden. Ik laat het graag aan de maker over.


Paul

Zeker doen, Harlemnights maakt erg coole muziek.

@6-tr: lazercatz rule
 
Zoiets, maar hij klinkt te droog, ik mis de high-frequencies en wat delay. Tenzij dit bedoeld voor een ander topic is... Zo te zien wordt dit ook een "maak een tutti kutti italo track", daar zal deze dus nog meer succesvol worden!
 
Omdat ik deze draad zo leuk vind:okdan: ook maar een klein stukje met 80ties italo invloeden.

Moet nog veel aan gebeuren dat dan weer wel.


Groetjes,Jan







http://soundcloud.com/j-98/kito-par-ep-1/s-oGXvp
 
Omdat ik deze draad zo leuk vind:okdan: ook maar een klein stukje met 80ties italo invloeden.

Moet nog veel aan gebeuren dat dan weer wel.


Groetjes,Jan







http://soundcloud.com/j-98/kito-par-ep-1/s-oGXvp

Ik zat op jou te wachten, helemaal goed!

Binnenkort post ik wat, moet nog inzingen.
 
Lekkere tracks al zeg!!!::okdan::dj: Heel klein stukkie van mij dan :P
 

Attachments

  • Klein stukkie margaritha.mp3
    2 MB · Bekeken: 85
Ja lekkere tracks allemaal.....hoor ik hier nu een Synthforum Italo edition ontstaan:luv: zou zomaar kunnen toch.....
 
Synthforum Italo edition....!!! Yeah!

Net zoals de Detroit, underground, etc... Een SF Italo-compilatie. Maar eerst, laat de tracks komen.

@ Beatz, de track is leuk maar de zang is helaas niet passend, het ligt niet lekker. Je kan goed zingen of anders gooi een vocoder.
 
Back
Top