Het koninkrijk van King Fred II

Nu ik wat meer door je nummers bladeren zou het mij niet zo moeten verbazen :D

Je smaak is kemp en raar, doet mij denken aan muziek en beelden uit mijn vroege jeugd.....

Tof en dank je :okdan:
 
Fred, ik ga je gewoon zeggen waar het op staat. Ik ben het beu om al je liederen te luisteren én te feedbacken zonder dat ik er maar ooit iets voor terug krijg.. Ja, soms een "dank je wel", maar that's it. Ikzelf hunker ook naar wat feedback van jou, maar dat komt maar niet, dus ik ga niet de onnozelaar uithangen en iedereen blijven plezieren. Ik heb me trouwens voorgenomen wat meer assertief te zijn in 2020, en dit is hier een onderdeel van. Sorry man. Ik heb wel gekeken en geluisterd naar je nummer, maar feedback krijg je voorlopig niet meer van mij... :(
 
Voor de overgebleven fans hier nog maar weer een link. In dit lied zitten 4 zangpartijen: 2 mannen en 2 vrouwen. Ik had natuurlijk in falcet kunnen zingen, maar... liever niet. In plaats daarvan heb ik één vrouwenpartij door de vocoder heen gehaald, waar ik dezelfde melodie speelde, maar een octaaf hoger. Die is er subtiel doorheen gemixt.

Het visuele aspect kun je op z'n minst grappig noemen. The Mamas & the Papas waren:
Michelle: broodmager
Cass: klein en dik (maar ze had een geweldige stem)
Denny: min of meer normaal postuur
John: lang

Creeque alley
 
Back
Top