Het koninkrijk van King Fred II

Al begrijp ik best het punt dat je wilde maken, verbaast het me niets dat Youtube deze melding plaatst en het filmpje verwijderd is.

Je kunt ook niet alle Hollanders over 1 kam scheren, omdat ze massaal op een dwaas als Baudet stemmen.. :-)
 
Laatst gewijzigd:
Nou, Bohemen, ik scheer niemand over 1 kam; alleen de regering van een schurkenstaat wordt aan de schandpaal genageld. En aangezien alles waar is wat ik zei, krijgt het feit dat ze dat als "hate speech" hebben gemarkeerd, een speciale bijklank: ze geven zelf toe dat het een schurkenstaat is.
 
En nu heb ik het volgende project klaar:

Het was een heel werk om al die honderden stemmen goed te krijgen, maat hier is dan het resultaat:

I'm not in love
 
Dank je Jan.

Ik had nog vergeten te vermelden dat die honderden stemmen voor een groot deel het werk zijn van de vocoder, evenals de imitatie van de gizmotron.
 
Nou, Bohemen, ik scheer niemand over 1 kam; alleen de regering van een schurkenstaat wordt aan de schandpaal genageld. En aangezien alles waar is wat ik zei, krijgt het feit dat ze dat als "hate speech" hebben gemarkeerd, een speciale bijklank: ze geven zelf toe dat het een schurkenstaat is.

Niet alle Joden zijn zionisten en ook niet alle Israëliërs. Ook is niet elke Israëliër het eens met de gang van zaken in Israël. Hoewel je het beleid in Israël kunt afkeuren, vind ik het gelijkstellen daarvan met de massamoord op en ontmenselijking van Joodse Europeanen onfris. Kritiek op de staat Israël is ook mogelijk zonder daarbij naar antisemitisme te neigen, is mijn bescheiden mening.

Tot zover mijn inbreng, ik hoop maar dat er niemand aangifte tegen je doet.. :-)
 
Niet alle Joden zijn zionisten en ook niet alle Israëliërs. Ook is niet elke Israëliër het eens met de gang van zaken in Israël. Hoewel je het beleid in Israël kunt afkeuren, vind ik het gelijkstellen daarvan met de massamoord op en ontmenselijking van Joodse Europeanen onfris. Kritiek op de staat Israël is ook mogelijk zonder daarbij naar antisemitisme te neigen, is mijn bescheiden mening.

Tot zover mijn inbreng, ik hoop maar dat er niemand aangifte tegen je doet.. :-)

Dat weet ik. Sterker nog: de meeste echte (dus semitische) joden zijn anti-zionist. Heb je niet gemerkt dat ik in het eerste deel steeds over joden (als slachtoffers) sprak en in het tweede deel over zionisten (als agressors)? En trouwens... niet iedere Duitser was een nazi en niet iedere nazi is een Duitser.
En wat mijzelf betreft: ik ben allesbehalve een antisemiet! Palestijnen zijn semieten en de Israëlische regering bestaat uit nep-joden oftewel geen semieten. Dus je bent juist een antisemiet als je de staat Israël steunt!!!
 
Ik heb een uiterst accurate vertaling gemaakt van "tie a yellow ribbon". Zoek die tekst maar eens op en je zult zien dat het verhaal in het lied onveranderd is gebleven.




Bind een geel lint
 
Leuke plaat, jammer dat ik niet alles zo duidelijk verstond.. maarja, ik luisterde ook via laptop speakertjes. Well done Ferry ;)

Dit is de tekst:

Bind een geel lint
Na 3 jaar zitten kom ik vrij
En nu wil ik weten: houdt ze nog van mij?
Want zolang zonder man dat is verschrikkelijk zwaar.
En daarom heb ik dit geschreven in een brief aan haar,
In een brief aan haar:

Bind een geel lint om de bomen voor ons huis.
Als je dat doet kom ik meteen weer thuis.
Maar als ik geen geel lint zie draag ik zelf mijn kruis.
Dan is dat voor mij
Een teken dat jij
Me niet meer wilt in huis
En dan weet ik: mijn rit hierheen was één enorm abuis.

Zeg buschauffeur, wil jij eens zien?
Want ik ben doodsbang voor wat daar is misschien.
'k Zit eigenlijk nog in de cel; de sleutel is een lint.
En als dat in de bomen hangt ben ik blij als een kind.
Dus kijk goed, beste vrind:

Bond ze 'n geel lint om de bomen voor ons huis?
Als ze dat deed kom ik meteen weer thuis.
Maar als je geen geel lint ziet draag ik zelf mijn kruis.
Dan is dat voor mij
Een teken dat zij
Me niet meer wil in huis.
En dan weet ik: mijn rit hierheen was één enorm abuis.

Dan zeggen alle passagiers: "O, dit lijkt wel een droom!"
Ik kijk en zie wel honderd linten rondom elke boom.
Ik kom eraan, meissie!!!
 
Het is niet de eerste keer dat ik zoiets deed, Jan. In "als de rook om je hoofd is verdwenen" had ik 5 handen.
 
Back
Top