Het koninkrijk van King Fred II

Schitterende uitvoering en zeer origineel bedacht.
Vind trouwens zowel Enya als Pink Floyd ook geweldig!!
Dank je!
Ik vind Enya ook geweldig. Pink Floyd vind ik niet altijd geweldig. De composities van Gilmour kan ik echt niet pruimen.
 
Dank je Jan!
Het lied gaat over een echte Tupperware consulente die Tanja heet.. Zij vond het ook leuk.
 
En hier is mijn volgende creatie: een cover van een viertal dat toen nog nauwelijks bekend was. Het was het duo Björn & Benny, uitgebreid met hun toenmalige verloofdes. Later zouden ze wereldberoemd worden onder de naam ABBA.

People need love
 
En nu iets dat ik met mijn nieuwe videobewerkingsprogramma heb gedaan; althans de nieuwste versie daarvan:

15 minuten te gaan (een verbeterde vertaling van "25 minutes to go")

Je ziet wel: de chroma key functie is er bepaald niet op verbeterd!
 
Ik heb me ook goed geamuseerd, hoewel ik ik heel veel opnieuw heb moeten filmen doordat bijvoorbeeld de belichting niet goed was (de nieuwe versie van mijn videobewerkingsprogramma is ontzettend kieskeurig).
 
Ik heb indertijd een jaar pedagogie gedaan, maar ik stopte ermee omdat het veel te theoretisch was en eigenlijk geen enkel raakvlak met de praktijk had.
In die tijd leerde ik een lied dat was geschreven door een paar toenmalige studenten aan die pedagogische academie. Dat heb ik nu even opgenomen (met een ietsje aangepaste tekst, alsmede een extra grapje aan het einde dat er toen niet bij zat).

Brief aan een hospitant
 
Dank je Jan. Dit zal hoogstwaarschijnlijk de laatste opname van dit jaar zijn want nu breken drukke tijden aan ivm de feestdagen.
 
Back
Top