Het koninkrijk van King Fred II

Ik heb een nieuw filmpje bij zondagmiddag matinee gemaakt. Nu klopt ook het spiegelbeeld qua perspectief... en je ziet zelfs een vaag spiegelbeeld van de hoed(en) in het tafelblad!

En hier zie je hoe ik dat gefilmd heb:
SAM_1044.JPG
 
Ik heb ook al tig katten verloren, ik weet hoe het voelt.. Nu heb ik er gelukkig 4 katten, echte vrienden, niewaar ?! Mooi ingetogen nummertje Fredje.. Heb jij nu nog een poes ?
 
Bedankt allebei. En het antwoord is: ja, we hebben nu 2 katten, resp. 14 en 15 jaar oud. Die laatste is al vrijwel doof op haar oude dag.
 
Eeuhhh, Jan, dat was de carnavalshit der carnavalshits indertijd, oorspronkelijk gezongen door Toon Hermans :D
 
Schitterend gedaan.
Leuke clip en sterke en pakkende teksten.
Kan dit erg waarderen!
Haha, schitterend inderdaad.. Nou ja, bananen.. verbieden, of enorm hoge tax op laten betalen :)
Bedankt voor de complimenten.
Bananen wil ik helemaal niet verbieden hoor; het was gewoon een grapje op het eind: die kun je niet bij de boer kopen ;)

En blijf alert, want ik heb bijna tegelijk nog een tweede lied opgenomen, maar daarvan is het filmpje nog niet klaar.
 
Nee, ik bedoel dat op uitheemse producten, men ontzettend veel belastingen zouden moeten heffen.. Milieubelastingen dat is.. Ik koop bijna geen uitheemse producten meer..
 
Op "hoelang zou het duren?" is nog geen reactie gekomen, maar ondertussen ben ik weer bezig geweest. Naar aanleiding van de stemmenwinst van die haatpartij in Nederland, vond ik het broodnodig om dit lied op te nemen: we blijven geloven in morgen
 
Back
Top