Het koninkrijk van King Fred II

welke kleur T-shirt draagt de bassist? :)
0:55 lichtblauw (maar dan iets donkerder)
0:57 tussen niet zo heel erg licht blauw en meer richting cyaan in
1:02 violet
1:06 licht paars
1:08 fel rood
1:12 oranje
1:16 geel
1:20 fel groen
1:25 en weer terug bij af

welk(e) type machine bespeeld de quasi accordionist trouwens :P
 
Nee, je tracks zijn goed maar niet van mijn stijl, had enkele van deze al eerder gehoord en ben niet thuis in het genre. Ik hoor liever een experimentele progressive rock muziekje of eerder een synthpop minimalistische track.
Dan zie je dus niet de visuele grapjes die ik er soms in verwerk. Vandaar dat van de kleur van dat T-shirt ;)
 
@6trak:
De accordeon (niet accordion) is in werkelijkheid op een keyboard gespeeld, net als alle andere instrumenten trouwens behalve de sologitaar, want die heb ik van de cd van Clouseau geplukt.
 
In deze clip zaten 2 visuele grapjes: het T-shirt en de typmachine. De contrabas tel ik niet meer mee want dat was alleen de allereerste keer nog enigszins grappig. En dan nog: dat was toen omdat ik een bas in beeld moest brengen terwijl ik die niet had/heb.
 
deze thread vind ik een grapje :D
 
Dat heb ik door na deze thread ;) :P
 
Nu even iets heel anders. Hier komt een stukje Dik Voormekaarshow dat nooit is uitgezonden:
 
Zanger Rinus is toch zwakzinnig?

klopt....ik begin te denken dat King Fred niet zoveel verschilt........nou ja toch wel 1 ding.....zanger Rinus heeft nog een soort van muziek die niet gejat is.....ik zie hier alleen maar gejatte dingen/plagiaat voorbij komen.....
 
Zolang youtube niet ingrijpt zal het wel loslopen met plagiaat......tuurlijk het is allemaal gejat en nog slecht ook, maaaaaar het gaat natuurlijk erom dat Fred lol heeft met "muziek" maken.
 
klopt....ik begin te denken dat King Fred niet zoveel verschilt........nou ja toch wel 1 ding.....zanger Rinus heeft nog een soort van muziek die niet gejat is.....ik zie hier alleen maar gejatte dingen/plagiaat voorbij komen.....
Ik heb heel wat origineel werk gemaakt, waarvan je hier een aantal dingen hebt kunnen zien staan.

Ik zou het op prijs stellen als je je feiten eerst eens checkt, Stije, want je weet mijn IQ niet, dus je kunt niet weten hoe dom dan wel intelligent ik ben. En mocht je me dom noemen naar aanleiding van het feit dat je vindt dat ik (volgens jou) onzin zeg, dan is dat een bewijs van de onjuistheid van de uitdrukking "in het land der blinden is eenoog koning". Dat is niet waar: in het land der blinden zit eenoog in het gekkenhuis. Moge dit als voorbeeld dienen: zet een persoon met gemiddelde intelligentie tussen allemaal superdomme mensen... en de "normale" persoon zal door de massa dom worden genoemd. Het is helaas de harde waarheid: als A niet begrijpt wat B zegt, betekent dat niet dat B dom is, maar A. Maar probeer dat A maar eens duidelijk te maken...

O ja, nog iets: ik heb nog maar 2 liedjes van zanger Rinus gehoord. Het ene is zeker plagiaat (uche uche van Vader Abraham). Het andere zou het kunnen zijn, maar dat weet ik niet want ik ken het niet.
 
Zolang youtube niet ingrijpt zal het wel loslopen met plagiaat......tuurlijk het is allemaal gejat en nog slecht ook, maaaaaar het gaat natuurlijk erom dat Fred lol heeft met "muziek" maken.
Als je het slecht vindt, heb je de volle vrijheid om dit topic niet te volgen.
 
Beste Fred,

Muzikaal gezien vind ik je input erg slecht, maar dat maakt geen reet uit, als jij het naar je zin hebt met dit soort projectjes kan ik daar alleen maar blij van worden.
Maar dat maakt het in mijn ogen/oren nog niet goede muziek/video etc, doet er niet toe, ik volg je topic omdat ik er om kan lachen en dat is ook wat waard.....niet dan?

Een welgemeende vriendelijke groet.
 
Ik heb heel wat origineel werk gemaakt, waarvan je hier een aantal dingen hebt kunnen zien staan.

Ik zou het op prijs stellen als je je feiten eerst eens checkt, Stije, want je weet mijn IQ niet, dus je kunt niet weten hoe dom dan wel intelligent ik ben. En mocht je me dom noemen naar aanleiding van het feit dat je vindt dat ik (volgens jou) onzin zeg, dan is dat een bewijs van de onjuistheid van de uitdrukking "in het land der blinden is eenoog koning". Dat is niet waar: in het land der blinden zit eenoog in het gekkenhuis. Moge dit als voorbeeld dienen: zet een persoon met gemiddelde intelligentie tussen allemaal superdomme mensen... en de "normale" persoon zal door de massa dom worden genoemd. Het is helaas de harde waarheid: als A niet begrijpt wat B zegt, betekent dat niet dat B dom is, maar A. Maar probeer dat A maar eens duidelijk te maken...

O ja, nog iets: ik heb nog maar 2 liedjes van zanger Rinus gehoord. Het ene is zeker plagiaat (uche uche van Vader Abraham). Het andere zou het kunnen zijn, maar dat weet ik niet want ik ken het niet.

Je moet niet persoonlijk aantrekken, doe maar je ding als je gelukkig bent :)

Vergeet niet dat dit (alhoewel gerelateerd) geen singer-songwriter forum is, en dat is eigenlijk wat je doet (ongeacht de kwaliteit natuurlijk). Er zijn mensen zoals je die een zaal redelijk vol krijgen, probeer daar op te richten i.p.v. je producten hier uitdelen, of ga zo door maar verwacht dit soort commentaren (van mij ook!)

Hier praten mensen over knopjes, hoe je mix goed voor elkaar krijgt of hoe je je synth programmeert als je die of dat geluid wil krijgen, dat soort dingen, plus -in de meeste gevallen- originele tracks.

Er is een muziekantenbank forum ergens waar juist mensen meer in de richting singer-songwriter liedjes plaatsen, misschien iets voor jou?
 
Omdat het blijkbaar meer opvalt als ik covers plaats dan origineel werk (hoewel beide goed vertegenwoordigd zijn) zal ik hier dan nog eens een eigen werkje plaatsen. Het heet "Surinam dance". Wat heeft het met Suriname te maken? Wel, alleen in dat land is de muziek van Afrika vermengd met die van Zuid-Amerika. En dat is wat ik hier ook heb gedaan.

 
Ik heb heel wat origineel werk gemaakt, waarvan je hier een aantal dingen hebt kunnen zien staan.

Ik zou het op prijs stellen als je je feiten eerst eens checkt, Stije, want je weet mijn IQ niet, dus je kunt niet weten hoe dom dan wel intelligent ik ben. En mocht je me dom noemen naar aanleiding van het feit dat je vindt dat ik (volgens jou) onzin zeg, dan is dat een bewijs van de onjuistheid van de uitdrukking "in het land der blinden is eenoog koning". Dat is niet waar: in het land der blinden zit eenoog in het gekkenhuis. Moge dit als voorbeeld dienen: zet een persoon met gemiddelde intelligentie tussen allemaal superdomme mensen... en de "normale" persoon zal door de massa dom worden genoemd. Het is helaas de harde waarheid: als A niet begrijpt wat B zegt, betekent dat niet dat B dom is, maar A. Maar probeer dat A maar eens duidelijk te maken...

O ja, nog iets: ik heb nog maar 2 liedjes van zanger Rinus gehoord. Het ene is zeker plagiaat (uche uche van Vader Abraham). Het andere zou het kunnen zijn, maar dat weet ik niet want ik ken het niet.

Beste King,

Ik heb je nergens dom genoemd. Alleen bevestigd dat zanger Rinus zwakzinnig is. Zwakzinnigen zijn niet altijd dom. Aangezien ik nergens meld dat jij dom bent snap ik dit verhaal ook niet.

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten zeg ik altijd maar .....of zoals mijn medemuzikanten zeggen, zoals de noot is loopt ie over de balk.....

Verder gun ik je veel plezier met je gitaar en je muzikale en visuele grapjes.
 
Back
Top