Het koninkrijk van King Fred II

Tussendoor even een klein grapje: er gaat namelijk een bewegend GIFje rond op Facebook, waarin te zien is hoe je oneindig veel chocola van een reep kunt halen. Het lijkt zo overtuigend, maar het is eigenlijk redelijk eenvoudig te doorprikken. Hier is het filmpje dat laat zien hoe het in werkelijkheid zit:
Klik hier
 
Weet u, waarde koninklijke hoogheid, met enige regelmaat vraag ik mij af in hoeverre er, naast u, nou anderen zijn die dit soort producties waarderen, of liever, op de juiste waarde schatten. Alles wat je produceert, of het nou beeld of audio is, is kaziger dan de de dikste cheeseburger van om het even welke fastfoodketen.

Normaal reageer ik eigenlijk niet op tracks die niet mijn smaak zijn, maar hier, tja... Mijn punt: als je nou je creatieve talent zou gebruiken om iets te maken dat mensen die nig geen 80 zijn ook leuk en boeiend vinden, wat dan? Want talent is er duidelijk wel, creativiteit ook. Nu nog deze zaken kanaliseren!
 
met enige regelmaat vraag ik mij af in hoeverre er, naast u, nou anderen zijn die dit soort producties waarderen..
Dat heb ik mij ook weleens afgevraagd.. Maar meneer King Fred II heeft er zelf blijkbaar veel plezier in! En misschien is het niet helemaal terecht hem al te streng te beoordelen...
 
Dat heb ik mij ook weleens afgevraagd. Maar dhr. King Fred II heeft er zelf blijkbaar veel plezier in! En misschien is het niet helemaal terecht hem al te streng te beoordelen...

Eens! Het was dan ook niet echt als beoordeling bedoeld, meer als motivator. Ik ben ook echt benieuwd of hij zijn eigen werk nou waardeert. Ik krijg namelijk steeds meer het gevoel dat dit soort tracks in/uit een soort au(toma)tisme wordt geproduceerd. Steeds binnen je eigen lijnen blijven kleuren is zo veilig. Ik ben oprecht benieuwd watt er gebeurt als het talent en de creativiteit op een andere manier worden aangewend.

Dus, excuus aan King Fred II als het als een strenge be- of veroordeling overkwam. Dat was zeker niet mijn doel.
 
hij doet gewoon zijn ding en deelt het voor wie het wil zien en horen (en er zijn liefhebbers)... daar mag je uiteraard een mening over hebben en ook hier posten maar of het veel invloed zal hebben op het creatieve proces van de koning? denk 't niet... en dat is het wel zo'n beetje, there's nothing more to it... denk'k...
 
Ik maak de muziek die ik zelf mooi vind. En ik weet dat er meer mensen zijn die dat mooi vinden. Ik weet ook dat er mensen zijn die dat niet mooi vinden. Maar om nou te zeggen dat je over de 80 moet zijn om het mooi te vinden... dat komt bij mij echt als een belediging over!
 
Gaat muziek maken niet over plezier? Of je je 100 bent of 1, als er geen hol aan is doe je het ook niet. Of je moet er kei veel geld mee verdienen, maar dat zal wel niet :D

Er zijn ook mensen die naar Frans Bauer luisteren.
 
Of naar mijn vriendin. En die kan niet eens zingen, die praat gewoon. Luister ik ook naar :D
 
Of naar mijn vriendin. En die kan niet eens zingen, die praat gewoon. Luister ik ook naar :D


ik luister al jaren niet meer naar mijn vriendin.....:D

hoewel,....

:mega:
 
Back
Top