nieuw trance trekje

Precies, als je niet bij een A-Label komt, dan kan die ook mee met de Synthforum "All Stars"

Ik zie Lex en Snelkookbami als wel samen in the mix :D
 
Dat "pompen" of sidechain is i.d.d. wel de bedoeling, met een poptrack doe je dat natuurlijk niet, vind het in deze track nog wel meevallen, soms heb je van die tracks waarbij het bijna lijkt of die achterstevoren word gespeelt


Naar mijn idee pompt deze te veel. Ik weet dat dat tegenwoordig nogal in is (Call on me van Eric Prydz en Just a little van Bingo Players bijvoorbeeld) maar het klinkt gewoon ongelooflijk vervelend. Ik zou hem niet zo laten pompen die compressor/limiter.
 
Dat "pompen" of sidechain is i.d.d. wel de bedoeling, met een poptrack doe je dat natuurlijk niet, vind het in deze track nog wel meevallen, soms heb je van die tracks waarbij het bijna lijkt of die achterstevoren word gespeelt

Het valt inderdaad mee vergeleken met de genoemde titels, maar ik vind het een afschuwelijk modeverschijnsel. Net als het niet kunnen stilhouden van een filmcamera tijdens een serie, koop dan gewoon een statief, maarja, 't is mode he.
 
Lex is nog flink aan het sleutelen geweest en heeft een SUPERMIX afgeleverd!
Die ik met plezier voor hem heb gemasterd, een snip is als MP3 bijlage bijgevoegd want zonde om deze op 128kbs op soundcloud te beluisteren.

Hiermee denk ik dat we Lex in het rijtje van Sean Tyas, Paul Miller, Simon Patterson en consorten kunnen plaatsen.

VETTE TRACK!

Jezus Christus wat een verschil. Ik vind je rijtje wel héél optimistisch omdat de melodie gewoon nog steeds niet voldoet. Mix en sound daarentegen zijn dik in orde geworden!
 
Wow deze track is echt heel erg goed geworden! De nieuwe mix en de mastering van Raphie hebben het tot een nieuw level gebracht!!

10 out of 10. klasse. cool. very nice
 
Back
Top