nieuw trance trekje

Eerste 6 minuten geluisterd. Niet verkeerd hoor! Buiten de wel erg heftig beukende kick vind ik het een lekkere track die wel volgens het tranceboekje is gebouwd naar mijn idee.
Moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat ik deze track zo'n 10 jaar geleden ook had kunnen horen.
 
Ben ik het wel mee eens
Ik zou de BD idd vervangen door eentje die minder boemt.
Ik denk als deze nu snoeihard wordt afgespeelt dat de BD compleet uit balans is.

Je kunt ook wat wegfilteren in het laag. (ik schat ergens rond de 65 Hz)


Paul
 
vind de kick en string te zwaar.
de plucks mogen wel wat dikker en minder droog.
verder wel erg fruity vengeance qua sound
 
Ik vind het helemaal geen slechte poging. Je kick staat inderdaad veel te hard en het biedt weinig origineels maar ik vind je sound in orde. Vooral je melodie klinkt als F C G, dat volstaat helaas niet meer in hedendaagse trance. Leuke sounds hier en daar (6:09 bv) maar er kan wel een minuut of 3 van je arrangement af. GL!
 
Man echt wel lekker... goede auto rij muziek.. : )

inderdaad de kick.. die knalt teveel (nu hoofdtelefoon). Maar verder zittie lekker in elkaar.
 
Goede track! Sommige elementen mogen nog wel wat overtuigender gelayerd worden zodat ze meer definitie krijgen. En ik zou ook voor een moderner kick gaan, deze is erg hol.

voor de verder rest, great job!


:okdan:
 
dat kan wel.
render maar eens een stukje wav 24bits zonder L1, EQ of compressie op je mix, dan ga ik er wel ff mee aan de slag
 
ik hou ook niet van trance. .. anyways qua structuur vind ik t wel wat. mix is ook ok. beetje terug naar de 90ties, helemaal met zo'n kick. Verder vind ik de lead rond 6minuten wegvallen bij het geheel. Gewoon omdat ie geen power heeft. Misschien een idee om al die strings wat minder te compressen. Net als die kick. tis allemaal zo strak. maar ik hou dan ook niet van trance.
 
Lex is nog flink aan het sleutelen geweest en heeft een SUPERMIX afgeleverd!
Die ik met plezier voor hem heb gemasterd, een snip is als MP3 bijlage bijgevoegd want zonde om deze op 128kbs op soundcloud te beluisteren.

Hiermee denk ik dat we Lex in het rijtje van Sean Tyas, Paul Miller, Simon Patterson en consorten kunnen plaatsen.

VETTE TRACK!
 
Lex is nog flink aan het sleutelen geweest en heeft een SUPERMIX afgeleverd!
Die ik met plezier voor hem heb gemasterd, een snip is als MP3 bijlage bijgevoegd want zonde om deze op 128kbs op soundcloud te beluisteren.

Hiermee denk ik dat we Lex in het rijtje van Sean Tyas, Paul Miller, Simon Patterson en consorten kunnen plaatsen.

VETTE TRACK!

Naar mijn idee pompt deze te veel. Ik weet dat dat tegenwoordig nogal in is (Call on me van Eric Prydz en Just a little van Bingo Players bijvoorbeeld) maar het klinkt gewoon ongelooflijk vervelend. Ik zou hem niet zo laten pompen die compressor/limiter.
 
Back
Top