40 seconden 100% Slim Phatty

Klinkt abstract erg apart mooi! Heb je hem al afgemixt? Hij zou nog mooier worden als je beetje delay en reverb erbij voegt hij klinkt een beetje in your face als je begrijp wat ik bedoel. Bij dit soort abstracte muziek moet in achtergrond blijven, Heel Diep van verte komen.

begrijp me niet verkeerd probeer alleen te helpen want je hebt het mooi gemaakt :)

Dit bedoelde ik luister maar.

Clip 1
Met Delay.mp3

Clip 2
Zonder Delay.mp3
 

Attachments

  • Met Delay.mp3
    3,7 MB · Bekeken: 34
  • Zonder Delay.mp3
    3,5 MB · Bekeken: 33
?? Is dat geen kwestie van smaak en niet van "moeten".

Je bent niet banaan aan het eten pjoris :)

Het is een bepaalde genre wat in achtergrond hoort het klinkt in Your face maar verder is die goed. je moet niet letterlijk en figuurlijk opvatten wat maakt nou uit of ik moet zeg of mijn smaak, komt eigenlijk zelfde neer :okdan:
 
Wel, het idee "het is dit genre dus het moet zo klinken", is voor mij iets heel anders dan "ik zou het mooier vinden indien". Komt niet op 't zelfde neer. Het eerste is essentieel anti-creatief, het tweede creatief. Bof, misschien nam ik het te letterlijk op.

Deze track vind ik mooier in your face dan met de delay erop.

Hoe wist je trouwens dat ik een appel aan't eten was ?
 
Wel, het idee "het is dit genre dus het moet zo klinken", is voor mij iets heel anders dan "ik zou het mooier vinden indien". Komt niet op 't zelfde neer. Het eerste is essentieel anti-creatief, het tweede creatief. Bof, misschien nam ik het te letterlijk op.

Deze track vind ik mooier in your face dan met de delay erop.

Hoe wist je trouwens dat ik een appel aan't eten was ?

Ik rook rotte banaan uit mijn nearfields, het was dus appel.

maar zal volgende keer op jou manier schrijven :)
 
Laatst gewijzigd:
delay werkt goed inderdaad maar niet op alles.

De bassdrum en basslijn moeten droog blijven imho, net als de slag/snare/clap geluid op de 2.
Die tussen percussie en jengelsynth kunnen delay wel goed hebben.
Wellicht ook goed als de delay bv een hipass heeft rond de 400 hz, zodat de lage freqs strak blijven.

Of gewoon droog zonder delay natuurlijk ;)

:okdan: blijft een puik sfeertje, erg leuk gedaan ! Beetje movie soundtrack ?
 
Back
Top