synth /vocal

VST versie van de MS20 en Polysix zo te horen?
 
Ik vind het vanaf 10sec erg op (wat ouder) werk van the knife lijken, best ok!
 
Ik weet het niet, word er ook niet echt warm van. Er mist nog een "hook" of originele sound.
 
wel bekeken niet gereplayed jammer

Als je op de voorpagina kijkt in de grote lijst van topics staat er wel de topictitel maar niet welk forum. Zet er dan even bij dat 't een track is of doe iets als [Genre]: [Artiestennaam] - [leuke titel] als onderwerp kiezen, dan heb je eerder kans dat er op geklikt wordt.

Ik ben het wel eens met Oxy-Yan; er mist een hook. Wat je nu doet rond 0:20 zou ik juist in de intro van de track schuiven. Op 0:37 begint het refrein een beetje laf; de grootste boosdoener is de highpass/EQ op de vocalen/het infaden. Dat moet knallen!

Het is voornamelijk iets wat met structuur te doen heeft, met de melodie hoeft niet veel gedaan te worden.

Waren de vocalen met effecten eroverheen aangeleverd of heb je ze ook nog droog?
 
dank allen voor de comments ik kan er wel wat mee eqfilter op die flangevocal heb ik weggehaald. ga dr nog even mee bezig
 
@meloyoungster: En als je nu nog even slimmer wil zijn, pas je signature aan zodat er een link in staat (en veeg dat "www" weg uit je ondertitel), en link direct naar je tracks in plaats van "2 nieuwe tracks in player op startpagina". Geef je werk een naam! Wil je niet het risico lopen dat je hele bandbreedte wordt leeggetrokken, zet je materiaal dan op SoundCloud.
 
Back
Top