rauw & duister

Tja tis inderdaad rauw maar niet echt duister. Mix klinkt lekker hard!!
Niet mijn muziek maar het geeft je wel weer ideeen.
 
dank!

niet dusiter ow ik vind van wel door al die overstuurde geluiden8~

maargoed tis ook een mening ofcourse
 
Best lekker; by-the-numbers dubstep. Als basistrack niet verkeerd, maar ik mis een heftige drop/break, of andere verassing. Zou hem bijna de helft inkorten, 80% van de reverb afhalen, en bijvoorbeeld de drums flink oppoetsen met geparametiseerde effecten om ze de hele track fris te houden.
 
jade drop is het idd net niet nee!
eignelijk zou ik soieso nog een paar uurtjes tijd in de track moeten steken.

maar elke x als ik weer verder wou kwam ik geen steek meer verder:P vandaar dat ik hem gepost had
 
Wat meer reverb op de intro, en ook verderop zou het droge er wat af halen, waardoor hij volgens mij nog wat spacer en duisterder wordt. Het geluid staat voor mijn gevoel, zeker in de stukken dat je heel kort alleen drums hoort, een beetje 'alleen'. Vette track voor de rest!

Edit: grappig, ik lees nu net pas (jaja eerst luisteren en dan pas de reacties lezen :S ) dat Snitch zegt dat je de reverb er juist van af moet halen! Ik ben totaal niet thuis in dubstep, dus heb ik er geen oordeel over hoe het 'zou moeten klinken', ik had er zelf in ieder geval een veel spacere track van gemaakt. Zo zie je maar weer :-)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top