DjunaSaurus - Lend Me Your Android (acid techno)

waar komt zo'n tietel nou eigenlijk vandaan?
niet dat het veel uitmaakt maar er verschijnen steeds vaker tracks op SF met een 'zomaar ff van de wilgen geplukte' tietel...

uiteraard gaat het om de muziek maar zo'n tietel is nutuulk wel erg bepalend qua uitnodigen tot het luisteren van...

ik vond persoonlijk deze tietel niet echt wat... muziekje was wel erg geinig (iig heel wat beter dan dubstuip :D)
 
waar komt zo'n tietel nou eigenlijk vandaan?
niet dat het veel uitmaakt maar er verschijnen steeds vaker tracks op SF met een 'zomaar ff van de wilgen geplukte' tietel...

uiteraard gaat het om de muziek maar zo'n tietel is nutuulk wel erg bepalend qua uitnodigen tot het luisteren van...

ik vond persoonlijk deze tietel niet echt wat... muziekje was wel erg geinig (iig heel wat beter dan dubstuip :D)

Wel om eerlijk te zijn zit er de laatste tijd juist meer persoonlijke inhoud in mijn titels, haha. Deze heb ik gevonden toen ik naar een liedje aan het luisteren was dat Lend Me Your Troubles heette, nogal een mooie "emo" plaat was het. En deze track staat daar juist ver van, ik vind het persoonlijk nogal een simpele, speelse track, en de titel duidt juist aan dat de inhoud totaal niet serieus of zwaarmoedig is ofzo. If you catch my drift... :P
 
Nice hoor! Ik hou echt van de sound of acid.. :okdan:

Misschien moet je anders voor die 909 hihat/rides Drumazon proberen! Die is heel goed naar mijn mening! En dan lekker tweaken ook tijdens de track voor wat variatie!

De titel vind ik juist wel grappig!
 
:) feeeeeesje!
 
+1

en ik vind die open 909 hat juist heerlijk. doet me een beetje aan de oude bonzai tracks denken!
 
Bedankt! 't Is nog wel met ABL, mijn x0xb0x is nog in reparatie. Maar het klinkt idd niet zó zwak, wat toch niet zo makkelijk is om te doen vind ik met software. De juiste distortion er op doet veel. :)

Indeed :)
Geen hardware hier helaas, maar vind de ABL ook wel zeer fun. Enja de juiste distortion en reverb erop en je komt zeker ver ^^
 
Back
Top