Track van CajSound

CajSound

Nieuwkomer
Lid sinds
30 augustus 2011
Berichten
13
Hey allemaal,

Ik ben zeer beniewd wat jullie van mijn track vinden. Ik maak mijn tracks met Flstudio en master het vooral in Cubase. Feedback en kritiek is welkom:)

Cheers!

 
Op het eerste euh.. gehoor, moet ik zeggen dat er toch echt wel wat te veel high in de mix zit, misschien wat te veel gecompresseerd ook tijdens het masteren? Ik mis de bassen nogal die de track wat meer 'gewicht' geven. Voor de rest niet veel commentaar, qua structuur en sound zit het wel goed. :okdan:
 
ik zou voortaan meer tijd besteden aan het bouwen van een nummer en het mixen. laat dat 'masteren' voorlopig nog maar even links liggen! erg veel compressie en scheepsladingen treble, maakt het er niet beter op.
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik vind laag/mid/hoog frequenties soms lastig af te stellen. Elke speaker is weer anders. Ik heb dan wel monitor speakers. Maar ik krijg de indruk dat die niet"super zijn" aangezien ik ook grote verschillen had bij een studio.
En idd, veel compressie. Gelijk maar even aangepast. Wellicht te vaak naar het nr geluisterd...
 
Back
Top