post hier een track van 20 jaar geleden..

Leuke thread:)

Vaag...waar ik nou mijn mp3?
Ik had een mp3 geupload..


Poging 2:
 
Laatst gewijzigd:
Had er weer een gevonden.. dik 20 jaar oud. dus compatible met deze draad.

Dat begin geluid deed een bit99 met de reso open en via de velocity de juiste toon opzoeken.. :geslaagd:

Alles ge sequenced in Atari ST op Cubase en gemixed op een Sansui WSX1.. klonk eigenlijk niet eens zo slecht nu ik het weer hoor :)
Sorry dat voor de oversturing rond 1:00.. :D
 

Attachments

  • Trackie.mp3
    7,2 MB · Bekeken: 106
leuk plaatje hoor!!
 
thanx 6 :) en eh.. ach we weten wat er bedoeld wordt.. :) Eigen gemaakte patat of warm gebakken vis, ach zolang het maar lekker is. :D
 
wow, lekker, ga ik maken, eigengemaakte patat....:D

ow ja, gainig trekkie, alleen wel een beetje vuel van hetzelfde?


en mocht je 486dx het ooit begeven, dan hebbik nog wel een andere voor je....:okdan:

:peukie:
 
nou 20 jaar ben ik nog lang niet bezig, deze heb ik gemaakt rond het jaar 2006 geloof ik, een van mijn eerste nummers waar ik toen de tijd een beetje tevreden mee was.
te horen zijn; casio RZ-1, een of andere obscure analoge drumbak die ik al vlak daarna weg heb gedaan geen idee hoe die heet, alpha juno en een MB33. :L
 

Attachments

  • Defektt - HNO3 final maste.mp3
    6,6 MB · Bekeken: 89
Vind het jammer dat ik mijn brand in huis heb gehad vorig jaar, veel verloren gegaan. Heb wel een aantal MD's van een collega gehad waar nog stukken van mij op stonden uit de periode 1994-2000, dus wellicht kan ik nog iets eruit halen voor deze thread.:D
 
@ j.baars.. thanx :mega: .. maar heb er laatst nogeen paar opgedoken compleet met cyrix processoren.. schijnt een goudmijntje te zijn die dingen. ;)

En nog een brakke tape recording. Deze was van een iets latere periode (91/92 ofzo).. compleet met burg enzo.. :okdan:
Sequencing wederom op een Atari.. 486 was nog ver weg in die tijd.. ook qua budget.

Had de scan uit een ouwe Escom folder hieronder aleens gepost maar kan de draad niet meer vinden.. maar eh.. wat een tijden :mega:

edit_preview.php
 

Attachments

  • ouwe tape tracks (2).mp3
    8,8 MB · Bekeken: 94
Laatst gewijzigd:
met als paradepaardje de 250 MB harddisk :P dat was dan ook het enige want de Amiga was toen nog steeds aan kop :D

Goed he.. die marketing.. :D PC's waren in die tijd nog niet helemaal compatibel voor de gemiddelde homestudio.
 
Back
Top