Korg DS10 trackje

Een DS is niet zo lastig om aan te komen, maar de DS10 cartridge is wat lastiger. Als je nog even geduld hebt, kun je de DS10 plus versie kopen die alleen op de nieuwste DS werkt. Is gelijk wel weer een wat duurdere uitgave. Mijn cartridge heb ik 2e hands gevonden met wat mazzel en de DS is geleend (van mijn moeder notabene :D)
 
Een DS is niet zo lastig om aan te komen, maar de DS10 cartridge is wat lastiger. Als je nog even geduld hebt, kun je de DS10 plus versie kopen die alleen op de nieuwste DS werkt. Is gelijk wel weer een wat duurdere uitgave. Mijn cartridge heb ik 2e hands gevonden met wat mazzel en de DS is geleend (van mijn moeder notabene :D)

Van je moeder!?! hahaha.

Maaruh, die DS games kun je toch gewoon downloaden......of is dit echt vloeken in de kerk?
 
Van je moeder!?! hahaha.

Maaruh, die DS games kun je toch gewoon downloaden......of is dit echt vloeken in de kerk?

[moderator-pet]Ja, dat is vloeken in de sf-kerk. Om het syntforum nog wat langer te laten bestaan, willen we liever niet geassocieerd worden met download [/moderator-pet] Los daarvan vind ik het gewoon een tof product waar ik dan ook met plezier die paar tientjes voor betaal.

Valt wel mee toch? Ik kocht 'm gewoon bij de lokale games-boer. Of istie inmiddels uitverkocht?

Is inderdaad uitverkocht en zal met het oog op de nieuwe DS10plus ook wel niet meer gemaakt gaan worden.
 
de DS is so-wie-so een steeds leuker platform aan het worden voor muziekmakers. in de zgn. Homebrew scene zijn al een aantal erg interessante en bruikbare programma's gemaakt die erg fijn zijn voor synthfreaks. Een kleine greep:

KnobsAndSliders = wireless (!!!) virtual midi controller; werkt via Wifi
cellsDS : pattern based sequencer met sample import
glitchDS: performance sequencer beetje a la tenori-on, ook met sample import
Nitro: hele goeie MOD tracker

PS: je hebt wel een zgn. flashcartridge en een miniSD kaartje nodig om deze software & je eigen geluiden op te zetten maar die zijn niet (meer) zo moeilijk te vinden; voor een paar tientjes ben je klaar.

PPS: koop geen DSi voor dit doel - Nintendo stuurt firmware updates voor de DSi die het gebruik van flashcarts onmogelijk maken.
 
[moderator-pet]Ja, dat is vloeken in de sf-kerk. Om het syntforum nog wat langer te laten bestaan, willen we liever niet geassocieerd worden met download [/moderator-pet] Los daarvan vind ik het gewoon een tof product waar ik dan ook met plezier die paar tientjes voor betaal.

Goffer als ik dan maar niet in de SF-hel terecht kom....Ik heb gehoort dat je daar heel dag de venga boys en BZN aan moet horen, andere bronnen spraken van camping artiesten met zoon camping sythesizer die de hele dag slechte imitaties doen van de Pet Shop Boys......da wil je niet........waar kan ik biegten!?!.....AAAAhhhhhhhh!!!!

Nee alle gekheid op een stokje, een paar tientjes is goed te doen natuurlijk.
 
overigens: ik hed de DS-10 software nog niet zo heel lang geleden gekocht bij Dr.Games in Utrecht dus ik denk dat die nog wel te vinden moet zijn. anders bestellen in de VS of Japan, DS cartridges zijn niet voorzien van een "region check"
 
Back
Top