Gijs de Mik-(Minimal?/Psy-techno?)-MoeGoe

Sidx8580

Muziekant
Lid sinds
10 april 2005
Berichten
423
Locatie
Lelystad
Ik weet niet of dit echt een Minimal track is of meer Psy-techno maar goed.
Laast heb ik dit nummer gemaakt met de bedoeling om de bas meer random te laten klinken dan dat er echt structuur in zit,(zit er stiekem wel in hoor8~)

Ik vind het igg een lekker nummertje en ik vroeg me af wat jullie er van vinden de track "MoeGoe" is te beluisteren van af mijn web site.

www.gm8-ball.com

Ook als je het niks vind laat het me dan weten maar onderbouw het dan wel:kroon:

Alvast bedankt voor het luisteren.

Gijs de Mik
 
Over de track heb ik niet zo veel te zeggen, maar ik zou even iemand naar je site laten kijken die de puntjes op de "i" zet wat betreft het engels op je site. Ik ben niet sterk in het engels, maar zie al dat er taaltechnisch wat aan schort. (Ik zeg dit niet om lullig te doen)

Dan toch even over de track, voorzover ik dat kan beoordelen.
Klinkt lekker al begint de zaak op een gegeven moment wel wat te kabbelen. Maar misschien is dat juist de bedoeling bij dit soort muziek. Je moet toch in een soort trance komen en die bereik je wellicht door dat kabbelende effect.

Je bent in elk geval productief bezig zie ik op je site.

Paul
 
Ja leuk, lekker basje dat random werkt goed volgens mij (wat heb je daar nu gedaan om het random te maken?)
Het klinkt lekker vol allemaal. Het enige puntje van kritiek was de eerste minuut, dat je al het laag eruit draait, ik had in het begin echt zoiets van 'yo, wat is dit?' :frons: Ik weet verder niet hoe gebruikelijk dit is in de minimal-psy-techno scene.

Maar goed hij gaat in het mapje. :okdan:
 
Bedankt voor de reacties tot nu toe,

Ik weet eigenlijk niet of er wel zoiets bestaat als een minimal-psy-techno scene maare ik vond het wel lekker klinken. het is juist de bedoeling dat als de basline in kickt je daar je op gaat focusen dus als je dan eerst de bas er uit haalt en em der later in gooit ga je daar automatisch naar luisteren(teminste dat was de bedoeling8~)

hoe heb ik em random gemaakt, jah ik heb gewoon eerst een hele random basline gemaakt(zelf in het rond zitten klikken) en daarna noten weg gehaald bij gezet verschoven zo dat deze op de goeie toon hoogtes zitten, later word deze weer iets aan gepast zodat de base line niet gaat vervelen.

Gijs de mik
 
Back
Top