[trance / progressive] john legend - out there (project 23F i believe remix)

ROGUE85

@wearerogue85
Lid sinds
23 juni 2005
Berichten
1.722
Locatie
Leut (BE)
Te laat voor de remixcontest die er aan vasthing, maar ik wil hem wel delen met jullie.

Heel wat werk gehad aan de vocal: de originele vocaltrack heeft erg geleden onder het timestretchen (136%) en transpositie (3 halve tonen lager). Daarna de vibrato die geïntroduceerd werd moeten vlaktrekken tot een compromis.

De vocal daargelaten, ben ik wel tevreden over de sound.

John Legend - Out There (Project 23F I Believe Remix)
 
Laatst gewijzigd:
Idd netjes man!

Ik vind de vocal idd ook een beetje kut....misschien toch maar een instrumentaaltje van maken. Nou vind ik John Legend niet zoon.....tja.....legendarische zanger.

Ik vind de mix ook net te plat geramd, mag van mij wel iets dynamischer. Maar dat kan smaak zijn.

Maar wederom een hele nette track MRT, gaat helemaal goed komen als je zo door blijft gaan!
 
Hey thanks...

Hmm ja, misschien zonder vocal maar, maar dan vrees ik dat hij minder 'toegankelijk' is.

Hij klinkt wel heet, da's de gangbare sound. Tussen de K-12 en de "K-10" in zeg maar :D.
Meestal gaat er wel een dB'tje of 2 RMS vanaf als hij een weekje staat :).

edit: instrumentale versie staat ook online!
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb deze offline gegooid, want hij werd opgepikt door een label. De instrumental mix wordt zeer waarschijnlijk online gereleased in de herfst, onder een andere naam! :kroon:.
 
Ik heb deze offline gegooid, want hij werd opgepikt door een label. De instrumental mix wordt zeer waarschijnlijk online gereleased in de herfst, onder een andere naam! :kroon:.

Mooi, heb je je medaille verdient :okdan:
 
Back
Top