[Dance] Thank You Michael (BJ REMIX '09) [BB]

Lid sinds
20 januari 2007
Berichten
386
Hallo daar! :peukie:

Na een week "stoeien" met ideeën heb ik resultaat..
Op het moment dat MJ overleed had ik vakantie en toen de herdekkingsdienst was heb ik tv gekeken.

Wat me opviel was een rakende speech die gedaan werd door 'Al Sharpton'.

Zijn woorden en emotie klonken als zéér nuttige samples!
Vrij snel had ik de gedachte; man.. dat klinkt als mooie samples als die niet gebruikt gaan worden...

Heb nog zeker een week geduurd voordat ik dacht; weet je? Ik ga zelf wel kijken...

Eerst die speech te pakken krijgen.. Hmm.. hoe heet die man? :) Uhmm.. 'YouTube'...

Het was natuurlijk nog zoeken naar de beste kwaliteit op 'Tube'..
Goed gevonden en dan maar stoeien met wat samples..

'Billie Jean' staat zéér hoog aangeschreven onder Michael's repertoire daar dus de instrumentale versie van gepakt en ook de accapella versie..

Luister maar;

Stream: http://soundclick.com/share?songid=7846565

Prettig weekend!

ps. download link volgt nog...
 
Kun je ook niet wat met die soundbites van Gerda Smit?
 
Kun je ook niet wat met die soundbites van Gerda Smit?

Zou kunnen alleen weinig intresse in..

vinnum leuk qua stemsamples behalve die blubberende square bass die er onder door bromt...

Thanks!! :D

Is dit niet gewoon de instrumentale versie van Billie Jean met de speach er overheen geplakt?
Onee ik hoor nu ineens een whoooom-bass ding, jammer...

...
 
Ik heb die instrumental ook.B kant van Billie Jean. Ik hoor er idd ook aleen die saw bij komen. Af en toe gecut in de instrumental en de speach natuurlijk over de track.
Maar goed wel leuk. :doei:
 
OT.

En wat voor speech. Knettergekke volksmenner waar nog naar wordt geluisterd ook, altijd gevaarlijk.
 
Hmm,..
Het idee is echt leuk,.. maar,. er zit nog veel werk aan!
Timing rammelt, die subzwiebel doet t m niet,. kick komt er floppig bij
Die break (never gave up dreaming) niet goed uitgebuit en getimed.
Beetje saai en eentonig,. en geen samenhang in de bj lyrics en de speech.
Back to ye ole drawing board zou ik zeggen. En nog ff doorwerken eraan,. dan een mooie
tribute clip erop en hop op youtube,.. dan maak je een goede kans op veeeel clicks.
 
Back
Top