(Track) OmenOm-Issia Mow The Lawn

klinkt leuk over de laptop.

ik mis alleen een vette bass ofzo, of een wat vettere break ofzo, nu kabbelt ie wel
wat door.

wel goed gedaan :)

[edit]of je zou het vol moeten gooien met allerlei fx dingetjes om het wat spannender te maken[/edit]
 
klinkt leuk over de laptop.

ik mis alleen een vette bass ofzo, of een wat vettere break ofzo, nu kabbelt ie wel
wat door.

wel goed gedaan :)

[edit]of je zou het vol moeten gooien met allerlei fx dingetjes om het wat spannender te maken[/edit]

Ok nou ik denk dat je laptop het laag niet goed weergeeft .. want dat zit er zekers wel in.

Wat extra fx dingen ga ik zeker over denken!

thx for listening *D
 
Wat is er zo leuk? Misschien kunnen we dan mee lachen!?

Het is mij nog niet gelukt om de lage tonen via mijn laptopspeakertjes af te spelen en dan nog jouw muziek daarop beoordelen....

Ik heb jouw track ook op laptop gehoord en zolang ik em niet op 'normale' speakers heb gehoord, hou ik mijn mond :).

Misschien lach ik te voorbarig, er zijn ook headphones en spul.....

Zal mijn binnenpretjes niet meer delen, :okdan:

Wie het laatst lacht, lacht het best!!

Laten we daarom allemaal maar lachen :D
 
Het is mij nog niet gelukt om de lage tonen via mijn laptopspeakertjes af te spelen en dan nog jouw muziek daarop beoordelen....

Ik heb jouw track ook op laptop gehoord en zolang ik em niet op 'normale' speakers heb gehoord, hou ik mijn mond :).

Misschien lach ik te voorbarig, er zijn ook headphones en spul.....

Zal mijn binnenpretjes niet meer delen, :okdan:

Wie het laatst lacht, lacht het best!!

Laten we daarom allemaal maar lachen :D


Hehe ... natuurlijk wel!! Deel je binnenpretjes! Alleen enkel een hahaha kan zonder gezicht/uitdrukking 2 kanten op vandaar mijn vraag ;)
 
Ik vind hem erg "looperig" dat minimal percussie loopje dat nagenoeg de hele track aanstaat geeft een beetje een "Ben Liebrand megamix" effect waar periodiek wat FX en kunstjes overheen komen. hij mist daardoor de diepte interesse die bijv de COCOON tracks wél hebben. begrijp waar je heen wilt, maar komt (voor mij) nog niet helemaal uit de verf. blijft nog een beetje saai en vlak. technisch verder wel ok, beetje mud nog rond de 500
zou zeggen minder hoog boosten en meer mud cutten, wordt de track vanzelf opener met meer diepte.
 
Ik vind hem erg "looperig" dat minimal percussie loopje dat nagenoeg de hele track aanstaat geeft een beetje een "Ben Liebrand megamix" effect waar periodiek wat FX en kunstjes overheen komen. hij mist daardoor de diepte interesse die bijv de COCOON tracks wél hebben. begrijp waar je heen wilt, maar komt (voor mij) nog niet helemaal uit de verf. blijft nog een beetje saai en vlak. technisch verder wel ok, beetje mud nog rond de 500
zou zeggen minder hoog boosten en meer mud cutten, wordt de track vanzelf opener met meer diepte.

Cool thanks ... neem ik zeker mee!
 
hmm, ik heb de track nu over de monitors beluisterd, klinkt leuk.
ik hoor idd een bas die ik op de laptop niet hoorde.
Volgens mij heb je er wel wat extra fx dingetjes erbij gegooid, klinkt een stuk leuker alleen nu vind ik de break te kaal en te dun vooral, voor de rest werkt ie niet echt naar een climax. Misschien is dat wel een
keuze, want ik hoor wel vaker dit soort tunes.

Het is daardoor niet helemaal mijn smaak. Het is goed gedaan, ik hoor leuke frisse dingetjes maar alles bij elkaar net niet ofzo.

Maarja nogmaals mss is dat smaak en vinden anderen die break wel gaaf.
 
ik vind m wat saai en mis een vette sound
tis allemaal net wat braafjens voor mijn smaak
de break is idd wel erg dunnekes.. ik voel daar geen daar gaan we moment :D
 
sound vind ik erg goed. Lekkere fx enzo. Lekker zuigend.

Echter vind ik de lead/melodietje niet zo aansprekend.

Het laag mag van mij wel een extra tussen nootje hebben. Vlak voor de kick zou ik er nog eentje willen horen.

succes!
 
hmm, ik heb de track nu over de monitors beluisterd, klinkt leuk.
ik hoor idd een bas die ik op de laptop niet hoorde.
Volgens mij heb je er wel wat extra fx dingetjes erbij gegooid, klinkt een stuk leuker alleen nu vind ik de break te kaal en te dun vooral, voor de rest werkt ie niet echt naar een climax. Misschien is dat wel een
keuze, want ik hoor wel vaker dit soort tunes.

Het is daardoor niet helemaal mijn smaak. Het is goed gedaan, ik hoor leuke frisse dingetjes maar alles bij elkaar net niet ofzo.

Maarja nogmaals mss is dat smaak en vinden anderen die break wel gaaf.

Thx for listening! En ik snap wat je mist kwa climax ... ben er namelijk zelf ook gek op, maar dit is idd een keuze jah

Wat betreft de break ... we hebben lopen puzzelen om de break voller en heftiger maar heb gemerkt dat het eigenlijk alleen maar afdoet aan de rest van de track. Denk dat deze track in dit arrangement daar gewoon niet helemaal geschikt voor is :P

Nogmaals thx!!
 
sound vind ik erg goed. Lekkere fx enzo. Lekker zuigend.

Echter vind ik de lead/melodietje niet zo aansprekend.

Het laag mag van mij wel een extra tussen nootje hebben. Vlak voor de kick zou ik er nog eentje willen horen.

succes!

Yoooo

(hehe lol ....Rutger op hyves:D)

Bedankt voor het luisteren! Het zuigende is idd lekker maar zorgt er helaas wel voor dat ik de track net niet op het juiste level krijg ... hijs eigenlijk net een db of 2 te zacht maargoed :P

Kan me iets voorstellen bij die lead ... het is er eentje die je denk ik of helemaal goed vind ... of juist helemaal niet?

Begin zo langzamer hand een beetje het idee te krijgen dat er misschien nog een dikke lead overheen moet of misschien moet deze wel vervangen worden voor een iets opzwepender iets ofzo ... mmmmm :eureka:

En ik zal eens kijken wat het het geeft als ik de bass vlak voor de kick plaats jah ... gaat wel vaart opleveren denk ik.

Thx for listening!!
 
Oeps, dubbelpost...
 
Op zich vind ik de geluiden heel erg mooi gekozen!
Alleen vind ik je compositie/opbouw niet zo mooi, iets te langdradig, mis de spanningsboog...
Maar de geluiden an sich, top!

Liever had ik toch een hele harde smerige beuktrack gehoord...
 
Back
Top