[S.Drone] Human LFO.

RSB

Whoehahaha
Lid sinds
23 november 2005
Berichten
10.489
Locatie
G'chem
Stukje uit mijn laatste Jupiter4 sessie. Semi-drone, aangezien ik als 2de random lfo fungeer.
Maxon AD900 voor de delay, DrawmerMX30 als limiter, geen eq of reverb.

Brand maar los...

jup4.jpg
+
AD900.jpg
=
 

Attachments

  • HumanLFO.mp3
    5,5 MB · Bekeken: 43
Laatst gewijzigd:
nou zeg, klink goed! ben meteen benieuwd naar je jaren 90 werk als ik je info lees coony!

@rsb: moet eerlijk bekennen dat ik niet zoveel kan met deze semi-drone. maar het bevalt iig al een stuk beter dan de pruttelstukjes van ons aller master of none :okdan:
 
moet eerlijk bekennen dat ik niet zoveel kan met deze semi-drone. maar het bevalt iig al een stuk beter dan de pruttelstukjes van ons aller master of none :okdan:

Thanks, opzich stelt het ook niet zoveel voor behalve dan dat je goed de lfo in het audible kan horen in de Jupiter4 en wat zo'n analoog 3 knoppen delaytje wel niet kan betekenen achter zo'n synth. ;)

100x bekeken 32x beluisterd en maar 2 reacties... :D
 
Laatst gewijzigd:
hey RSB,

ja dit soort dingen zijn altijd leuk om te maken, of het een drone is weet ik eigenljk niet (maar dat boeit niet want veel drones zijn saaier dan dit...)
maar wat ik hier persoonlijk erg mis is een stereobeeld... dat is juist wat soundscapes interessant maakt vind ik :)
 
tjek, ja, ik doe alles mono, ik zou niet eens weten hoe ik dit breder kan maken?
Al mijn fx is ook mono aangesloten. Maar ik zou het eens onthouden, thanks for the tip
 
hahaha alles mono??

nou ja het is puur persoonlijk hoor, maar juist omdat scapes op zich meestal best basic zijn, hou ik toch van wat dimensie erin door lekker te pannen of gewoon toch wel in een galmsoepje gooien...
 
Tja, mono had mijn doopnaam kunnen zijn, ik heb eigelijk nog nooit het nut ingezien van stereo behalve dat het teveel kabels en inputs kost op je mixer. :D
Wat ik wel doe ik verschillende mono kanalen evt naar L of R pannen zodat je beetje het bandje ideee krijg, dus bijv. Bass links, Lead rechts en drums center...
 
Tja, mono had mijn doopnaam kunnen zijn, ik heb eigelijk nog nooit het nut ingezien van stereo behalve dat het teveel kabels en inputs kost op je mixer. :D
Wat ik wel doe ik verschillende mono kanalen evt naar L of R pannen zodat je beetje het bandje ideee krijg, dus bijv. Bass links, Lead rechts en drums center...

haha das wel erg 60s/70s

nou ja ik vind wel dat een bepaalde diepte/stereobeeld wel de muziek interessanter maakt....
 
Back
Top