Album: Marsman - This Would Be An Oldie

Marsman

Ouwe rot
Lid sinds
18 augustus 2006
Berichten
1.030
Locatie
Hilversum
Ook hier geplaatst omdat het hier misschien meer aandacht krijgt

Hallo allemaal!

Ik heb een nieuw album gemaakt en heb hem beschikbaar gesteld op
mijn website! Op het album staan 15 instrumentale tracks die samen
45 minuten duren.

Op de Marsman Myspace kan je ook al enkele tracks van het album
beluisteren om een idee te krijgen van het album.
Like what you hear? Downloaden die hap!
Don't like what you hear? Ook downloaden! Het is gratis!

Klik hier om meteen te downloaden


Ik wacht vol verwachting op reacties van jullie.

Groet,
Marsman
 
Last edited by a moderator:
T is een beetje veel om ineens te luisteren maar het klinkt allemaal goed/origineel/muzikaal wat ik tot nu toe heb gehoord dus eh toppie-joppie :)

Jammer natuurlijk dat het 100% instrumentaal is, en als ik een beetje mag zeuren vind ik het af en toe iets te veel galmen (maar het is een kniesoor die daar op let)
 
100% instrumentaal is het trouwens ook niet, zit een nummer
met stem/tekst erin. Maar waarom is dat jammer?

Af en toe vind ik het lekker om na de galm een dikke compressie
er overheen te gooien, dan krijg je inderdaad een overload aan
galm. Ik vind het gaaf, een ander minder. Maar thanks in ieder
geval voor je commentaar tot zover! Ik waardeer dat je de tijd
neemt om het te luisteren. :)
 
Vette shit hoor !! Toffe melodietjes, zeer chill allemaal..
Jaman, deze ga ik vaak opzetten...
 
voordat ik m binnenhaal weet ik al dat het goed ga vinden, wat een geruststellende gedachte... :D

ps. wat een smerige afbeelding!
 
Ja! Fijn album hoor, leuke stijl heb je. Klinkt vrij losjes en in elkaar gejammed, voor mij is dat positief! Je weet waar je mee bezig bent!
 
Daar issie weer ...
Voor de derde keer vette shit!
Het begint saai te worden met jou Marsman:)
 
Zeeer muzikaal, gewoon erg goed. Het meeste is totaal niet mijn smaak, maar het klinkt allemaal spatzuiver, mijn favoriet is de kortste, high, lekker zweverig nummertje. Zou hem alleen iets langer willen zien :).

Doe hier wat mee!

Ik luister trouwens nog regelmatig "get off the train", waar istie op dit albumpje!?
 
Ik heb met veel belangstelling naar je tracks geluisterd. Het is erg knap wat je gemaakt hebt. Mooie opbouw, verrassende sounds en vaak weet je de spanning tot het eind vast te houden. Fijn ook die akoestische instrumenten(piano's, (bas)gitaren), eindelijk eens niet alleen samples. Tot slot ook knap en consistent gemixt, er zit over het gehele album een soort van low-fi randje en dat bevalt me wel: een dappere keuze.

Dit album bruist van creativiteit. Heeft met vlagen iets weg van Röyksopp maar heeft toch ook weer een geheel eigen stijl. Nu een uitgever zoeken.

:mega:
 
Back
Top