C5 test: Trance meets minimal

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
Zo... C5 draait
ff een trackje in elkaar gezet met het nieuwe TI OS 3.0.1
M'n nieuwe Machinedrum SPS-1 UW + JOMOX en natuurlijk m'n beloved Voyager :)
 
Last edited by a moderator:
... het meer laten donineren van de onderklank die er tussen 2.10 en 2.30 inzit .. zou het nummer zeker opzwepender-dansbaar maken.

... het is blijkbaar in de maak en zo klinkt het ook... de intro neem ik aan mag wat korter

... voor de rest ben ik er (wat dit genre betreft) wel gerust in
 
Je ride staat echt veeeel te scherp afgemixt! Verder vind ik het idee ook een beetje "mwa mwa". Opzich klinkt dit wel leuk als intro, maar om er een 4 minuut durend stukje van te maken... Bouw een climax ernaast met een lekkere melodie, dan heb je al wat.
 
klopt, is ff 2 uurtjes freaken gweest, vind de groove wel lekker, morgen maar eens mee verder spelen..... live ingedraait en gemute verder nog niks wezen arrangeren...
 
vind ik juist wel lekker zo'n snijdende ride... heb geeneens geboost, is gewoon een aggresieve patch ...
 
Lekker wat gefreak met je gear..

Even offtopic,

Veel plezier met je nieuwe machinedrum. Ding is zo gruwlijk!! Paramater locks, CTR-all machines.. , ram machines.. Super vet en geeft je een klap mogelijkheden erbij!! Gaat aardig wat uurtjes vreten dat ding.

Waar ik overigens ook benieuwd naar ben is een foto van hoe alles er nu bij staat.
 
zal vandeweek als de distressors zijn geinstalleerd even nieuwe foto's maken, hok staat nu flink vol :)

Ja, die machinedrum zit blijkbaar in alle plaatjes die Dennis Ruyer in Dance Dept draait, want veel van de preset patterns klinken ERG bekend :) (wel weer een deceptie, niks super producers, gewoon vet gesyncte presets :) )
 
Sja.. , toen ik de mijne kreeg heb ik em gelijk helemaal gecleard.. , alle kits en patterns leeg. De presets krabben amper aan de oppervlakte van de mogeijkheden van de machinedrum.

Check eens www.elektron-users.com en ga daar eens zoeken op files daar vind je leuke documenten die je veel uitleggen over de kits/machines/mogelijkheden ed.

Ja! Ik hou van mijn machinedrum! he he ..
 
net gesubscribed, staat inderdaad VEEL info, eerst het bakkie maar eens goed leren kennen
 
Back
Top