[Hardstyle] Siebzehn - Creeps

er zit net een andere kick in dít nummer:P Ik dacht eens aan wat variatie, het middenstuk heeft nog steeds dezelfde soort kick (al verschillen ze toch per nummer!)

Hij gaat hard dunkt mij:)
 
Ik vind het echt een super coole track. Zit echt strak in elkaar en die basdrumm's.............die vind ik geweldig!! Zeker die diepe (lage) net na de intro bd!!
Als de bd niet goed/vet is vind ik het hele nummer slecht. Maar goed dat is mijn mening

Succes
Greetz
 
Nog een vraag,
Wat voor reverb gebruik je? software of hardware?
Vind hem zelf erg goed klinken.
Het lukt mij persoonlijk nooit om een goede reverb te vinden/maken.
Was zelf helemaal weg van de reverb in mij Ensoniq ASR-10 (lees Ensoniq DP/2), maar die heb ik verkocht. Heb toen een Ensoniq DP/Pro gekocht, maar die vind ik kut klinken (nasaal), net als mijn TC Electronics M/one.
De betere software reverbs trekt mijn PC helaas weer niet.

Ik hoop dat je je geheim ;) wil prijsgeven.

Thanks
 
ik gebruik maar 1 reverb: fruity reverb:) Dan is mijn vraag aan jou: waarom gebruik je reverbs? ik alleen maar op snares claps en wat ander klein gespuis.

heb geen hardware ik doe alles softwarematig :)
 
ik gebruik maar 1 reverb: fruity reverb:) Dan is mijn vraag aan jou: waarom gebruik je reverbs? ik alleen maar op snares claps en wat ander klein gespuis.

heb geen hardware ik doe alles softwarematig :)

Software is underrated! :P
3xOsc en al het andere wat FL te bieden heeft :okdan:
 
mijn synths zijn nogal gecompressed, en de reverb die erop zit word dan benadrukt. Je kan natuurlijk ook de reverb omhoog draaien die meestal wel op een synth zit. Bij mij zijn het vst's dan hé, en daar zitten ze op:)
 
a Haa.
Je geheim is dus eigenlijk niet investeren in dure galm apparaten, maar gewoon het standaard werk gebruiken *D. Ben ik nu te laat ;)

Zonder dollen. Ik vind je totale mix gewoon erg goed klinken. Ik dacht de de reverbs daar een belangrijke rol in speelden, maar als ik je goed begrijp valt dat dus wel mee en is het dus meer een bijzaak in je nummers en klinkt je mix zo goed door het (goed) gebruik van compressors?
 
precies, alleen ik gebruik een compressor eigenlijk alleen maar op aparte sounds; synths, snares, claps, samples en Niet op de eindmix.
De compressor die ik dan gebruik is gewoon de fruity compressor, ik kan wel honderden euro's in compressors steken maar ik vind die gewoon goed klinken:)

Verder gebruik ik op de eindmix oxford inflator, dat is gewoon om de randjes wat bij te slijpen. Ik zal die limiter nooit de hele mix vern**ken door hem met 5 dB te pompen maar met 1 - 1,5 dB en dan de output -1 dB :) niets overdreven.

Verder is het belangrijkste van je mix natuurlijk het gehoor; als ik iets te zacht vind staan zet ik het harder en andersom:)

en te laat? Ik ga ervan uit dat er ook wel een simpel standaard reverbje op de dure galm apparaten zit, dus te laat ben je nooit;)

ennuhh dure galmapparaten:P die vst's zijn ook behoorlijk prijzig:P
 
Back
Top