Track Mobile Idm

MarkID

Nieuwkomer
Lid sinds
12 februari 2009
Berichten
11
Locatie
Zwijndrecht
Hoi,

Ik ben bezig geweest met een nieuwe track maar zit eigenlijk al een paar weken vast. Heb dus maar de knoop doorgehakt en er een geheel van gebakken.
Als je het leuk vind luister hem eens en wellicht heb je nog een leuk idee.

Thanks for listening

Groetjes

MarkID :biertje:

http://home.planet.nl/~%20fran1288/Markid-mobile.mp3
 
Laatst gewijzigd:
Hee Mark

Best een aardig nummer. Ik hoor duidelijk invloeden van je oudere werk. Meer melodie en minder technisch ritmes en zoals je weet hou ik wel van enige melodie in een nummer. Het sfeertje in de track is een beetje hetzelfde als je 2 topnummers voor mij (Je weet welke ik bedoel) maar ik vind dit nummer minder pakkend, maar desondanks best lekker.

Greetz
 
Thanks Huey for de reply Goed dat je er kritsche naar kijkt en moet eerlijk zijn om te zeggen dat ik het met je eens ben. Track klinkt best lekker in mijn stijl maar ik hoor zelf ook erg goed dat ik vast ben gelopen. Op naar de volgende.

Later en zie je snel

MarkID:biertje:
 
Soort van poppy-IDM-achtig-trekkie en ik vind het wel leuk (opbouw & overall sfeer). Je zou een aantal geluiden iets meer detail/structuur kunnen geven, waardoor er iets meer in het nummer te ontdekken valt.
 
Hee Teluur dankje voor de reactie normaal post ik mijn tracks onder metroid maar nu dan toch maar markid.
Wat betreft de track dankje voor de wederom positieve maar ook kritische benadering.
Ik vind hem zelf wel aardig klinken maar ben het geheel met je eens dat er wat mist. Ik zat helemaal vast en kon geen kant meer op met ideeen. Nu begonnen aan een nieuwe track dus die komt er hopenlijk binnenkort aan.

Greetz

MarkID
 
Ik dacht al dat ik de sound herkende, maar de naam matchde niet (maar nu dus wel...)
 
Back
Top