Synthi-A geluidje

Best aardig Boele maar dan heb je mijn twee SPD-Sjes samen nog niet gehoord :D Het geluid van een stuk of 20 EMS samples tegelijk is pas echt angstaanjagend :duivels:
Overigens heb ik alles nog gewoon hoor; A plus DK2 plus die ouwe ARP zooi.
Inmiddels is bewezen dat ik Asperger heb en dat is ook de reden dat ik niet in staat ben om nou eindelijk daadwerkelijk eens iets op te nemen en hier een linkje te plaatsen. Die E-minor van je is echt mooi! De groeten aan de mijn-werkers dan maar :kroon: C-flat kan ook nog :engel:
 
Best aardig Boele maar dan heb je mijn twee SPD-Sjes samen nog niet gehoord :D Het geluid van een stuk of 20 EMS samples tegelijk is pas echt angstaanjagend :duivels:
Overigens heb ik alles nog gewoon hoor; A plus DK2 plus die ouwe ARP zooi.
Inmiddels is bewezen dat ik Asperger heb en dat is ook de reden dat ik niet in staat ben om nou eindelijk daadwerkelijk eens iets op te nemen en hier een linkje te plaatsen. Die E-minor van je is echt mooi! De groeten aan de mijn-werkers dan maar :kroon: C-flat kan ook nog :engel:

Verstandig dat je alles nog hebt. VEEL te mooi om weg te doen eigenlijk. Asperger, dat is een soort aandoening of zo? s effe googlelen...
 
Asperger, nou dan kan je je mooi toeleggen op zulke complexe bakken ;)
Elk "nadeel" hep z'n voordeel :)
 
Gebruik je vco 1 en 2 op dezelfde channel input? (om te tunen) of vco1-ch1 en vco2-ch2? Je zou hem behoorlijk strak moeten kunnen tunen met de laatste optie. Als je met één channel input beide vco's aanstuurt en je hebt een miniem zweverig afwijking, mag je er al van uit gaan dat de vco's behoorlijk goed zijn afgesteld.


Ik hoor alleen nog een klein verschil tussen osc1 en 2 in de tuning over een groter gebied. Is dat eenvoudig af te stellen?
Dus als oscillator 1 netjes getuned is over vijf octaven en ik tune oscillator 2 in het midden van die 5 octaven gelijk met osc1 dan loopt ie ietsjes weg.
 
Back
Top