[techno] Yves'o-Duality

Heb hem geupdate. Graag jullie mening! bvd!
 
ik mis laag, en die hoge synth zou ik een octaaf lager zetten maargoed das persoonlijk.
Zit verder wel een swingende drive in.
 
Bedankt voor jullie reactie. Mist er echt laag? Delen anderen die mening?
 
Bedankt voor jullie reactie. Mist er echt laag? Delen anderen die mening?
Mijn ervaring met Reason is, dat je nauwelijks een goede afmix er uit kan halen. Altijd teveel hoog, en te weinig laag. Ik zou je adviseren om over te stappen naar Cubase, Logic of Reaper..
En ik zou die standaard Reason synth er uit halen,,
 
Zo, nieuwe update, nieuwe naam.

wat sampletjes van u-571 erbij, ietswat laag erbij, wat meer definitie in de ride/hihat en nog wat overgangs en andere dingetjes. Heb de reason-synth ook ff wat lager gezet en wat bijgewerkt.

Als ik de mix nu vergelijk met sommige andere tracks op mijn event tr8's klinkt het best aardig. onder de 35 a 40hz hoor ik alleen natuurlijk niet zo veel helaas.

En ja ik weet dat reason sucked. Maar daar is deze track nu eenmaal mee gemaakt, sorry ;)

Mocht iemand toch nog een tip hebben over de mix of compositie waar ik iets mee kan hoor ik het graag! bvd
 
Nou dat van te weinig laag was dus gewoon niet waar, want er zit nu juist duidelijk te veel laag/kick in (heb het over een echte fullrange setup gehoord).

Was in de eerste mix duidelijk beter. Jammer van die opmerking dus.
 
Nou dat van te weinig laag was dus gewoon niet waar, want er zit nu juist duidelijk te veel laag/kick in (heb het over een echte fullrange setup gehoord).

Was in de eerste mix duidelijk beter. Jammer van die opmerking dus.
Ik had het over Reason in het algemeen, niet over jouw track.. Maar ik denk dat men met een goede mixer al een heel stuk kan verhelpen. Ik zou zeggen, probeer Reaper voor een tijdje, en je zult zien dat Reason gewoon niet zo goed is als men denkt. En hij ondersteunt vst, Reason niet. De eerste keer dat ik geluid kreeg uit de Sylenth vst,, geweldig gewoon..
 
Die mening over reason in het algemeen blijkt dus niet te kloppen.
 
Ik volg je niet meer, je weet mijn mening en van vele anderen nu over REason, zelf weten wat je er mee doet..
 
Laatst gewijzigd:
deel je mening over reason wel, maar niet over het altijd teveel laag en te weinig hoog. iedereen kan het laag of hoog in reason zo overheersend maken als ie maar wil.
 
Vind hem wel lekker klinken. vooral doorgaan .

Wat ik eerst deed voordat ik op fruity overstapte was dat ik eerst een track in reason maakte en hem dan in fruity afmixte.Dan wordt alles net iets helderder en zijn de lagen meer gescheiden.

Maar dat is mijn mening.

Greetz TFC

www.myspace.com/thefrenchconnectionnruno
12th of my new release coming out on Beatport "Tha B Ginning" on Bonzai Fiesta label
 
Goeie track. Kan m'n hoofd niet stil houden :)

Bassdrum is wel wat 'pok pok pok'-ig. Weet het niet beter te verwoorden. Wordt wat vermoeiend na langer luisteren.

Deel de mening over Reason trouwens ook over het laag. Vond Reason altijd erg prettig werken maar ben toch overgestapt nadat ik de sound van enkele VSTi's ermee vergeleek! O.a. de Sylenth is een aanrader!
 
Bedankt voor jullie reactie!

Hey Vic, kun je me uitleggen hoe dat moet? Ik heb Fruity Loops wel. Hoe kan ik daar een reason track in afmixen?
 
Back
Top