Angstaanjagende dinoraurus geluiden

RES

Direct Digital Synthesis
Lid sinds
10 februari 2005
Berichten
830
Angstaanjagende afgrijzend afschrikwekkend
 

Attachments

  • eaorannosaurusrexias.mp3
    538,5 KB · Bekeken: 43
Nu nog even meer info geven. Ik hoor dat je de geluiden wel door een effectenbak gooit...
 
men neme 1 schoonmoeder + micro en dan ...?? vertel....ik zit op het puntje van m'n tong...nee m'n tong hangt op het puntje van m'n stoel.....
 
ik denk dat t wat geklooi in een mic is en dat filetje in PaulStretch uitrekken hehe
 
Huiveringwekkend. Deze is echt pisnijdig! Ik zou maar uit de buurt blijven!
 
op discovery :D:eureka::doei: eens gezien dat de sound van de grrr grom vd tyrano nog wat us ...gemaakt werdt door ....
t opnemen met high qualty mics van t brommen van een koala beer
omdat in zn buik gebeurdt en heeeeeeeeel laaaaaaag is


no shit
 
op discovery :D:eureka::doei: eens gezien dat de sound van de grrr grom vd tyrano nog wat us ...gemaakt werdt door ....
t opnemen met high qualty mics van t brommen van een koala beer
omdat in zn buik gebeurdt en heeeeeeeeel laaaaaaag is


no shit

Ik heb ooit gezien volgens mij ook op Discovery of ergens anders, dat het geluid van de T-rex in Jurrasic park, eigenlijk het geluid is van een vliegsimulator.
 
Volgens mij hebben ze voor de eerste Jurassic Park combinaties van (nog steeds) bestaande dierengeluiden gebruikt en die al dan niet getransponeerd e.d.... feit blijft dat we alleen maar kunnen raden naar de geluiden die ze echt gemaakt hebben, en dat vind ik dan wel weer fascinerend. Sowieso blijven de dino's tot de verbeelding spreken.

Hier een foto van mij, 's morgens voor de koffie :D

phpThumb_cache_schoolplaten.com_srcdeb2c00e2b5c89ae9447c13b689a359c_par09ff33df758b5f7c5623216939181bf7_dat1188200016.jpeg
 
Een oude draad gevonden.
 
Back
Top