[House/Trance] 3 Tracks!

Almeros

Moet dat... een titel?
Lid sinds
22 februari 2002
Berichten
1.613
Locatie
Groningen
Het is echt heel lang geleden dat ik hier eens wat heb laten horen, dus dacht dat dat wel weer eens kon :) En dan meteen maar drie die ik vorig jaar heb gemaakt. Het zijn allemaal een beetje House en/of Trance tracks (geloof ik, maar kan je het in een beter hokje plaatsen dan ben ik wel benieuwd!)

House track:
Alarma

Melodieusere House track:
Dawn on Me

En een Trance Track:
Phasings

Hoop dat jullie het wat vinden, alle feedback is welkom!
 
de house track begint wel lekker vind ik maar dan wordt ie naar mijn
smaak iets te trancy ...
dan de 2de house track is echt wel trance naar mijn mening .
zit wel goed in mekaar , en je hebt toch wel een mooie sound zo te horen .
maar ik ben niet echt een trance liefhebber dus op dat deeltje ga ik je geen kritiek geven :)
de 3de track , dat is duidelijk he , ... vette trance plaat maar niet echt
mijn ding, toch weeral zit alles lekker in mekaar , en goede afmix ..
keep up the good work m8 !


www.myspace.com/deep2tech
 
Thanks voor je comments Deep2Tech! Ben het wel met je eens :) Ik probeer altijd graag een echte House track te maken maar dat valt me best zwaar eigenlijk. Is voor mij veel te makkelijk om snel weer terug te schakelen naar Trance melo's.

Ik bedenk me opeens dat ik afgelopen jaar nog een track heb gemaakt die iig anders klinkt dan deze 3 tracks. Misschien wel iets housige. Zal hem binnenkort even plaatsen.
 
De housetrack vind ik het beste aan het begin en het eind (klinkt erg lekker). Het trancy gedeelte klinkt een beetje als een man die met zijn been sleept, loopt niet zo lekker dus.
De andere 2 tracks zijn wat staccatto en de geluiden zijn niet lekker uitgebalanceerd qua volume. De piano uit de 3e track vind ik wat droog klinken. Wel een echt trancegeluid verder met die strings die ritmisch in het volume meegaan.
 
Het trancy gedeelte klinkt een beetje als een man die met zijn been sleept, loopt niet zo lekker dus.

Hehe mooi verwoord ookal is het niet postitief voor mijn track ;) Ik weet niet helemaal of ik het ermee eens ben maar ben het wel eens dat er niet perse melodie in had gehoeven. Die piano, droog, mee eens. Ik heb mezelf ook voorgenomen vanaf die track geen pianosounds meer te gebruiken :)
Thanks voor je comments!


Denk dat ik morgen nog even tijd heb om de housetrack te uploaden waar ik het in een eerdere post over had.
 
Round and Round heeft wel iets weg van Ferry Corsten vind ik. Die 16th staccato basslijn is behoorlijk oke en der zit een lekker drive in.
 
Back
Top