Cuban Blend

cdk1899

Banananah
Lid sinds
10 augustus 2007
Berichten
2.240
Locatie
Rotiknor
In wat voor genre dit valt weet ik niet, misschien chill out / lounge / downtempo / whatever. Het eerste wat in mij opkwam is dat je er een dikke Cubaanse sigaar (of wat anders :D) bij kunt roken, lekker achterover in je luie stoel.. :L

Vandaar ook de naam Cuban Blend.

Trackje is een voortvloeisel uit wat gejam vanavond.

Voor de gearfetisjisten onder ons:
S612 (FX), 2 x S950 (FX & drums), GNAT (Bass), OSCar (Lead), DP4 (effecten) en een MPC2KXL & MFB64 voor de sequencing..
 

Attachments

  • Cuban Blend.mp3
    8,3 MB · Bekeken: 32
Kenner? Een echte cubaan drinkt natuurlijk Havana Club. Barrel Proof als hij bij 'de Partij' in functie is :D

Relaxend trackje wel. Heeft wat te weinig variatie om het spannend te houden tot het einde.
 
Kenner? Een echte cubaan drinkt natuurlijk Havana Club. Barrel Proof als hij bij 'de Partij' in functie is :D

Relaxend trackje wel. Heeft wat te weinig variatie om het spannend te houden tot het einde.

Ah nog meer kenners hier :baco: Bedankt voor het luisteren.

Ach het trackje is zomaar een passage uit een langere jamsessie en daarna met wat fade in en fade out tot mp3-tje gekneed. Dus niet echt een uitgedacht arrangement ofzo..

Maar ik ben zeer tevreden over het framework. Ik denk er wel over om m wat meer te arrangeren met inderdaad meer variatie :dj:
 
Back
Top