[HARDTECHNO] SPDK- The Ringmodulator

Klinkt lekker. Ik ben niet zo heel weg van hardtechno, maar dit luitstert op zich lekker weg. Mixtechnisch kan ik je trackje niet van commentaar voorzien omdat ik zelf nog in de 'learn&development-fase' zit :D
 
Heeft iemand een ideetje waar ik deze track als demo naar toe kan sturen? Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar het adres van Kne'deep en Nerven, maar ik kan nergens een adres vinden.

Thanks!
 
geluisterd over laptop speakers...

hij beukt wel aardig en de vaart is prima,enige puntje van kritiek ik mis alleen een laagje in het hoog. of snepende hihats of van die snelle hoge sequences....

De vocal vind ik niks.

Maar ik denk zeker dat er op gedanst wordt!

conclusie: toch goed gedaan.
 
Heeft iemand een ideetje waar ik deze track als demo naar toe kan sturen? Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar het adres van Kne'deep en Nerven, maar ik kan nergens een adres vinden.

Thanks!

Voor Kne'deep moetje ff mailen naar rob@victoria-music.com
Nerven weet ik zo niet maar die hebben vast wel een site met een contactbutton.
 
Bedankt voor de reacties. De zin met 'laagje in het hoog' heb ik twee keer moeten lezen voor ik het begreep :) Ik ben niet zo'n afmixer, dus ik ben blij dat je conclusie positief is.

Verder heb ik op de sites van labels gezocht naar een demobutton, die kon ik niet vinden. Zoeken naar een contactbutton zal inderdaad handiger zijn, dan vraag ik ze gewoon per mail of ik een demotje mag sturen.

Nogmaals, leuk dat jullie de tijd hebben genomen om de track te luisteren.

:okdan:
 
wat suggesties:

-breaks minder lang
-breng (distorted) hihats aan/ritme
-doe iets meer kick in de basssdrum
-doe iets meer treble in de roffel achter de kick

verder, lekker :)
 
Back
Top