[Electronic soundscapes] cosmiq.nl

cosmiq

www.cosmiq.nl
Lid sinds
12 mei 2004
Berichten
460
Locatie
Holland
Na vele avondjes prutsen is hij dan eindelijk af,
mijn nieuwe website met muziek, studio pics en ander spul.

Alles is gemaakt in Renoise + hardware synths.
Volume IV is nieuw, en aangezien de stijlen nogal door elkaar staan, staat er in het dumpboard een top-lijstje.

Thx 4 checking!
http://www.cosmiq.nl
 
Veel technologie te zien,maar muziek,ergens te vinden daar?
 
Hmm, afspelen van een mp3tje gaat niet (Firefox hier), ik krijg nl. de contents in tekst te zien en laat zelfs Firefox crashen.
 
Dat is erg vreemd. Tot nog toe heb ik geen klachten zoals deze gehad. Muziek staat in het menu bij [mp3 music] (logisch), je klikt op een album, en dan een lied, dat is alles.

bronswerk: Wat betreft het afspelen - hij download gewoon een mp3 van de FTP server. De mp3 exentie kan gekoppeld zijn met een niet werkend programma (bij mij quicktime, wat ook nog wel eens bugt).

Zouden jullie me kunnen vertellen of het in IE wel werkt? Hier doet alles het prima!

Bedankt voor de melding!

Green beret cosmix

ps. Hier een directe link van het nieuwste nummertje, als deze link niet werkt dan is er iets mis met je browser:
 
....Zouden jullie me kunnen vertellen of het in IE wel werkt? Hier doet alles het prima!....

cosmiqerroruw3.jpg


Ik heb IE en deze foutmelding heb ik nog niet gehad als ik mp3-files download. Ook bij je directe link krijg ik deze foutmelding.
 
Laatst gewijzigd:
In IE 6 (heb alleen deze oude versie) werkt het wel, maar het lijkt of online streaming niet wordt ondersteunt (?), en als het werkt heb ik alleen een wit frame en niet, zoals gebruikelijk, het quicktime logo en "timeline" tool met de start/stop toets en voortgangs indicator in beeld.
 
Back
Top