X

[Electronic soundscapes] cosmiq.nl

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• peterdh
    replied
    Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Ik heb trouwens IE 8 Beta.

Een reactie schrijven:

• cosmiq
    replied
    Hebben jullie nog steeds problemen met de website? Zou toch echt goed moeten werken nu!

Een reactie schrijven:

• bronswerk
    replied
    In IE 6 (heb alleen deze oude versie) werkt het wel, maar het lijkt of online streaming niet wordt ondersteunt (?), en als het werkt heb ik alleen een wit frame en niet, zoals gebruikelijk, het quicktime logo en "timeline" tool met de start/stop toets en voortgangs indicator in beeld.

Een reactie schrijven:

• peterdh
    replied
    Originally posted by cosmiq View Post
    ....Zouden jullie me kunnen vertellen of het in IE wel werkt? Hier doet alles het prima!....

Ik heb IE en deze foutmelding heb ik nog niet gehad als ik mp3-files download. Ook bij je directe link krijg ik deze foutmelding.
    Laatst gewijzigd door peterdh , 10 januari 2009, 19:34. Reden: Toevoeging

Een reactie schrijven:

• cosmiq
    replied
    Dat is erg vreemd. Tot nog toe heb ik geen klachten zoals deze gehad. Muziek staat in het menu bij [mp3 music] (logisch), je klikt op een album, en dan een lied, dat is alles.

bronswerk: Wat betreft het afspelen - hij download gewoon een mp3 van de FTP server. De mp3 exentie kan gekoppeld zijn met een niet werkend programma (bij mij quicktime, wat ook nog wel eens bugt).

Zouden jullie me kunnen vertellen of het in IE wel werkt? Hier doet alles het prima!

Bedankt voor de melding!

Green beret cosmix

ps. Hier een directe link van het nieuwste nummertje, als deze link niet werkt dan is er iets mis met je browser:

Een reactie schrijven:

• bronswerk
    replied
    Hmm, afspelen van een mp3tje gaat niet (Firefox hier), ik krijg nl. de contents in tekst te zien en laat zelfs Firefox crashen.

Een reactie schrijven:

• sinew1958
    replied
    Veel technologie te zien,maar muziek,ergens te vinden daar?

Een reactie schrijven:

• cosmiq
    Door : [Electronic soundscapes] cosmiq.nl

[Electronic soundscapes] cosmiq.nl

Na vele avondjes prutsen is hij dan eindelijk af,
    mijn nieuwe website met muziek, studio pics en ander spul.

Alles is gemaakt in Renoise + hardware synths.
    Volume IV is nieuw, en aangezien de stijlen nogal door elkaar staan, staat er in het dumpboard een top-lijstje.

Thx 4 checking!
    http://www.cosmiq.nl
Working...
X