niemand anders ....

Hey..

Best ok toch.. lang niet gek..
Doet zijn werk hoor..

Echt niet slecht hoor maar kwam een paar schoonheids dingetjes tegen..

Paar kleine opmerkingetjes mischien heb je er wat aan kijk maar ff..:

Vindt het erg rommelig in het laag..
Niet echt transpa..
Door je basline verlies je je kick.. geef ze de ruimte... rommel nog is met je eq
Of sidechain hem met je kick.. kan best agressief gezien je stijl..

Fx whoosh kraakt is overstuurd ofzo..
(0.11) (0.58 )

2e break lijkt of er een loop klikt zeg maar..(mischien ff crossfadje maken of beter editten) telkens op de eerste tel uit me hoofd.. mischien is het wel perc. ??
(04.31)

Vind persoonlijk je house chord een beetje lelijk.. hij ontstemd ook in het begin..
Mischien een verkeerde keuze naar mijn mening..
(03.39)

Maar lekker bezig hoor..
succes.
 
oi oi oi

heb hem net ff uitgecheckt.

ik vondt het wel een lekker trackje.

ik kan niet zoveel zeggen over de afmix omdat ikzelf daarin nog veel te kort schiet.

maar ik vondt het overal goed klinken.

lekkere tempo en er zit ook wel een goede flow in.

mvg

donfifis
 
Hey Marax

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik ga morgen eens kijken of ik het lage gedeelte wat kan veranderen en de fx is idd overstuurd ik hoor het nu ook.

De klik die je hoort is idd een perc. Ik ben niet zo thuis in de technische benamingen maar ik begrijp wat je bedoeld ... Bedankt.

Greetz TFC
 
Donfifis bedankt voor je reactie.

Ik heb geen opleiding gehad in de muziek richting dus ook ik schiet te kort in het afmixen. Ik hoor meestal dat er iets aan mankeerd maar weet dan meestal niet het juiste knopje te vinden. :stupid Maar ben het langzaam aan het leren.

Greetz TFC
 
hai..

Haha!! ach het laag is altijd lastig hoor..
Veel oefenen en vesrchillende versies maken..
Kick en de bass zijn je drijvers..
maken dus heel je groove..
Ik heb er ook moeite mee hoor.. (wie niet.. is altijd stoeien)
Probeer ook is andere plugs te gebruiken dan je normaal doet.. helpt ook soms..
prik ook is een (spectrum)analyser in je reeks zodat je visueel ziet welke frquenties er mee werken ed..
Zag vandaag in de winkel dat future music magazine er aandacht aan beteed.. kijk maar is je weet nooit..

Enne hij is zo kort... zat er net in :)
Dj's hebben wel wat aanloop nodig..
dus een dance trackie zit al snel zo op de +/- 7 min..
Dus zorg voor in en uitloop om te beatmatchen/mixen

Maar de hele flow is zwaar ok..
Ga zo door..
 
Zo doende leert men of zoiets *D

klopt moet nog een stukje aan het begin en op 2/3 van de track denk.

Zal morgen avond of overmorgen de vernieuwde versie er op zetten kijken of het verbeterd is, ik meld het hier wel even.

Greetz
 
Hoi

Ik heb de nieuwe versie geplaatst. Paar dingen veranderd maar de baseline neemt toch nog te veel kick weg naar mijn idee .Ik heb al wat zitten draaien aan wat knopjes en het is al wat beter geworden maar nog niet echt naar mijn zin. Ik ga daar nog wat meer mee rommelen.

Wel heb ik hem wat langer gemaakt en wat fx en bliepjes aan toe gevoegd ,weet niet of dit wel ten goede komt maar denk het wel.

www.myspace.com/thefrenchconnectionnruno
 
Lekkere groove wel.
Die kick/bas vallen toch niet helemaal lekker samen denk ik.

Die FX'jes kan je misschien ook wat meer 'in de diepte' mixen. Wat zachter en wat galm en het lijkt dan dat het uit de achterkant van de kamer komt. Wellicht dat het wat meer diepgang heeft. (Heb je ook meer ruimte om de rest te mixen).
 
Hoi

Ik heb de nieuwe versie geplaatst. Paar dingen veranderd maar de baseline neemt toch nog te veel kick weg naar mijn idee .Ik heb al wat zitten draaien aan wat knopjes en het is al wat beter geworden maar nog niet echt naar mijn zin. Ik ga daar nog wat meer mee rommelen.

Wel heb ik hem wat langer gemaakt en wat fx en bliepjes aan toe gevoegd ,weet niet of dit wel ten goede komt maar denk het wel.

www.myspace.com/thefrenchconnectionnruno

Zit weer ff te luisteren.. YEs!!! hij is langer :dj:
Wat jezelf al zegt.. is idd verbeterd.. maar blijf nog wat andere opzetjes proberen..
Kijk mischien is naar een andere kick mischien helpt dat..
Een wat mindere doffere oink.. als je begrijpt waar ik heen wil..
Meer tick in je kick en wat helderheid.. valt ie wat meer op door je basliner.
Gewoon ff proberen... you never know.. :mexico:

Nu ik vindt hem zo.. best fijn... :biertje:
Persoonlijk stukke beter in vergelijking met gister.. top!
Ja nog een paar kleine dingetjes.. maar das aan jou..:mega:

Leuk.. leuk..
Groet..
 
Hey

ik ga in het weekend nog wat expirementeren ...
Bedankt voor al je tips , ik heb er zeker wat aan :baco:

greetz TFC
 
Back
Top