[Hardstyle] Siebzehn - Do Drugs

luister m nu... klinkt niet verkeerd! :peukie:
Vet middenstuk, lekkere melo :okdan: verder klinkt het ook gewoon netjes..
 
vet nummer man! goeie sound, lekkere leadsynth ook, en die melo is echt :okdan: echt één van je beste nummers vind ik. Vocal vind ik beetje aan de saaie kant/langdradig maar voor de rest issie top! :biertje:
 
ik ga jou ff een feedback of (kritiek)geven

Deze track klinkt alweer masterachtig
ga achter een label aan man!!!!!!!!!!!!!!!
wat the fuck zit je hier nou de heele tijd te posten
En niet opgeven vriendjes politiek is onzin.
Zoek een label die net nieuw is.
Het word toch altijd uit bij midtown of brk gedrukt
dat zijn de gluipers jammergenoeg.

Deze nummer is een nieuwe soort style Hardstyle.

Ik ben normaal gek van Hardcore maar Hardstyle ook
Ik personlijk heb er moeite mee om precies de (regels) en ritme en kick te maken op HS style
(REGELS bedoel ik mee de muziek genre regels)
Altijd ik als een HS nummer prob. te maken draait het uit op Hardcore
Maar jij doet het prec goed
Zij of Hij hoeft bijna niet eens gemastert te worden johhh.
Jammer genoeg ben ik jaloers dat ik je geen slechte feesback kan geven.
Er zijn altijd kleine puntjes waar je op kan vallen
OA in de ritme van de kick in de breaks moet je mee gaan spelen.
Waneer de kick stopt zeg maar
En in de comebacks van je synth moet je egelijk ook een andere melodie of een kleine verdandeing kwa toon plaatsen.
Zo dat de track mee spanned word.
Maar verder klinkt ie goed en STRAK letterlijk en figuurlijk
Goed afgewerkt
Klinkt naar cubase SX
Kan ik horen aan het geluidskwaliteid
Je geluids kaart klinkt anders ook goed en zuiver
Trouwens draai je op een mengpaneel?
Omdat Ik hoor dat alle sounds even gelijk en hard klinken

Fruity klinkt jammergenoeg dof en donker!!!!:-)
 
Klinkt naar cubase SX

Het is puur FL studio 7 en ik heb een doodnormale geluidskaart, verder niets speciaals. Ook heb ik 0 hardware (behalve boxen dan en een mengpaneel om alleen het geluid af te spelen) ;)

Verder zorg ik op gehoor dat alles goed naar boven komt, als iets te hard staat zet ik het wat zachter, en andersom:) Ik luister mijn nummer 100 x totdat ik echt tevreden ben.

Op mijn eindmix zet ik Oxford Inflator (2 tot 3dB pompen en de output op -2,5dB) Het kan natuurlijk altijd varieren.

Izotope Ozone 3 voor de mastering; ook haal ik alle tonen weg boven de 19000 Hz omdat je die toch niet hoort; ze kunnen je mix alleen maar een schel gevoel geven (voor mijn gevoel). Verder EQ ik vrij weinig aan mijn eindmix, ik compress ook niet teveel.

Het enige waar ik op let is dat mijn lage tonen (30-50 Hz meestal) rond de 11,4 - 12 dB zitten (in Ozone iig, hij geeft het zo weer. Natuurlijk veel te hard als je het vertaald naar echte geluidsdruk maar dat is nu eenmaal mijn maatstaaf)

Mijn uitgangspunt is altijd: zorg dat het balkje wat het volume weergeeft (bovenaan, ik ben de naam kwijt) Toch op en neer blijft gaan (pompen). Bij die platgecompreste nummers blijft het vlak en dus op een standaard volume hangen

Fijn voor jullie lof, alleen welk label raden jullie mij aan? En nog iets; ik heb al vaker een cd of mail gestuurd naar een label maar ik krijg nooit reactie terug.. Balen dus, dan denk ik; of niet gehad? of niet geluisterd.

thx voor comments :D
 
weet dat Kattiva records (sublabel van Activa) in het verleden al vaker platen heeft uitgebracht van (ook Nederlandse) talentjes. Zou het zeker proberen :biertje:
Labels als Scantraxx/Fusion etc. zullen het idd waarschijnlijk niet eens luisteren..

Net nog een keer geluisterd en klinkt echt strak hoor.. Toch zou ik nog wel willen weten hoe je die bassdrum maakt.. van de week nog ff een paar topics zitten doorneuzen hier waarin jij ook vaak hebt gereplied maar kom er toch nog niet echt uit... Zal wel kwestie zijn van (nog veel meer) proberen.. :frons:
 
Klinkt goed man, ik zit idd ook nog steeds met die variabele kick te kloten (maak meer hardcore).

Ik zou het zeker naar wat labels sturen:okdan:
 
zeker een lekker trackie :P

ken je geen DJ's ?
geef die een kopietje, dat ze hem eens in hun setje draaien :)

maaruh, ga zeker zo door en dan komt dat vanzelf wel,
het klinkt goed dus ...

:okdan:
 
ja. die kick..

Ik gebruik hydra voor de lage tonen (microtonic kan ok) en verder een punch ervoor, en een body erop. Natuurlijk moet het wel klinken alsof ze bij elkaar horen, dit kan je creeeren door de body en de lage tonen samen te compressen. De punch wel los laten want die geeft het kracht:)

en ik zal eens een cd-tje naar dat label sturen, wie weet:)

bedankt voor jullie comments;)
 
Iedereen hier geeft supergoede ratings, en ik moet toegeven dat ik het knap vind dat ik bijna alleen maar eigen sounds hoor. En toegegeven, je track zit gewoon goed in elkaar. Maar.....

Het klinkt voor Hardstyle te vrolijk en te monotoom. Je Mid heeft vrij basic sounds/ritmes, en weet niet echt te pakken. Je drum is wel lekker rollend (Hydra ?) maar mist nog een echte attack. Je Break en Qlimax zijn ok, maar niks anders dan dat je 2 jaar geleden al de hele tijd hoorde. De drugthemas zijn ook echt voorbij in hardstyle, kunnen meeste mensen niet meer waarderen :P.

Toch klinkt het beter dan 50% dat word released tegenwoordig. Het is vrij triest hoe de Hardstyle kant opgaat, al hebben we gelukkig nog helden zoals Bas Oskam en Michel Pollen die hun eigen ding blijven doen.

En ja, ik produceer ook Hardstyle :P
 
klopt ja, ietwat foute context ;) En ja, ik vond het ook een ietwat magere track, daarom ben ik ook best surprised van alle lof die word gegeven :mexico:

ja klopt, hydra voor de lage tonen :)

check mijn nieuwe track ook even, die zit iets geavanceerder in elkaar dunkt mij ;)
 
Klinkt naar cubase SX
Kan ik horen aan het geluidskwaliteid
Je geluids kaart klinkt anders ook goed en zuiver
Trouwens draai je op een mengpaneel?
Omdat Ik hoor dat alle sounds even gelijk en hard klinken

Fruity klinkt jammergenoeg dof en donker!!!!:-)

Omg, je weet niet eens waar je over hebt dude. FL klinkt dof en donker, klinkt naar cubase, kan ik horen aan de geluidskwaliteit.. :erm: Je kan z'n geluidskaart horen? Knap zeg, doe mij ook zulke boxen. :stupid
Draaien met een mengpaneel? Ik draai meestal met platen of met m'n koffiemolen. :confused:

En daarna nog eens te horen krijgen dat deze beste man het allemaal in mekaar heeft geflanst in FL Studio.. Wat een goed begin van mijn weekend! :baco:

En nee, dit is geen Cubase bash omdat ik FL gebruik... :mega:

Dan nog even over de track, klinkt goed maar ik heb weinig tot geen kaas gegeten van Hardstyle dus ik hou eventuele feedback achterwege. ;)
 
Back
Top