Gratis Drum & Bass Album!

ARTFX

Ingeburgerd
Lid sinds
4 januari 2009
Berichten
43
Ten eerste wil ik iedereen een heel erg gezond en gelukkig nieuwjaar wensen!

Vanaf de jaarwisseling is nu ook mijn eerste gratis Drum & Bass album te downloaden vanaf mijn website. Dit album is een verzameling van tracks die geproduceerd zijn in het afgelopen half jaar. Klik op de link hieronder om naar de downloadsectie te gaan en het album 'ARTFX - Twisted Minds' te downloaden!

DOWNLOAD

Ik ben benieuwd naar de reacties! :D

Releasedatum:
1 januari 2009

Tracklist:
1. ARTFX - Believe
2. ARTFX - Epic Sometimes
3. ARTFX - Anyone
4. ARTFX - Twisted Minds
5. ARTFX - He Was A Sadist
6. ARTFX - Feel the Drug
7. ARTFX - Darkest Shadow
8. Bio Waste - Magnetostatic Density (ARTFX Remix)
9. ARTFX - The Hardest Encounter
10. ARTFX - The Final Solution
 
Ben 'm nu aan het luisteren.

Eerste indruk, klinkt profi en gelikt (positief bedoeld ;) )
Alle tracks klinken erg 'stereo', daar moet ik even aan wennen op mijn koptelefoon. Tracks klinken lekker afwisselend en er zitten coole edits en trucjes in.
Persoonlijk hou ik alleen niet zo van die lange gesampelde film fragmenten. Dat aspect doet me erg aan hardstyle/hardcore denken waar ze het in den treure toepassen. Je moet er van houden denk ik.. (heb je misschien ook eerder hardstyle nummers gemaakt? Dat zou wel wat kunnen verklaren, vooral de hardstyle achtige track 4, 7 en 9).
Je hebt wel een consequente herkenbare stijl binnen je album, donkere sferische stukken gecombineerd met harde rauwe beats, wat wel goed is voor evt. herkenbaarheid (al zullen er wel meer producers zijn die ook deze combinatie hebben).
Komen al die tonnen met sound FX van sample cd's of brouw je die van scratch op?

edit: Epic Sometimes vind ik persoonlijk de lekkerste stijl DnB van dit album, klinkt gewoon goed! 8)

Knap hoor, zo'n album in een halfjaartje gemaakt, en dat nog gratis ook! :okdan:
 
Het klinkt allemaal best goed hoor.
Epic Sometimes en He was a sadist vind ik het beste. Daarin kom je misschien het dichtste bij de oude Subtitles-sound en daar hou ik wel van.

Bedankt
 
Ben 'm nu aan het luisteren.

Eerste indruk, klinkt profi en gelikt (positief bedoeld ;) )
Alle tracks klinken erg 'stereo', daar moet ik even aan wennen op mijn koptelefoon. Tracks klinken lekker afwisselend en er zitten coole edits en trucjes in.
Persoonlijk hou ik alleen niet zo van die lange gesampelde film fragmenten. Dat aspect doet me erg aan hardstyle/hardcore denken waar ze het in den treure toepassen. Je moet er van houden denk ik.. (heb je misschien ook eerder hardstyle nummers gemaakt? Dat zou wel wat kunnen verklaren, vooral de hardstyle achtige track 4, 7 en 9).
Je hebt wel een consequente herkenbare stijl binnen je album, donkere sferische stukken gecombineerd met harde rauwe beats, wat wel goed is voor evt. herkenbaarheid (al zullen er wel meer producers zijn die ook deze combinatie hebben).
Komen al die tonnen met sound FX van sample cd's of brouw je die van scratch op?

edit: Epic Sometimes vind ik persoonlijk de lekkerste stijl DnB van dit album, klinkt gewoon goed! 8)

Knap hoor, zo'n album in een halfjaartje gemaakt, en dat nog gratis ook! :okdan:

De FX geluiden zijn meestal FX geluiden die ik zelf heb gemaakt met behulp van samples en vst geluiden.. Er zitten wel wat samples in de ik niet bewerkt heb, maar dat is ook niet zo raar lijkt me! :D

En die vraag of ik hardstyle gemaakt heb? Nee, maar wel hardcore tot zo'n 4 jaar terug, toen ben ik overgestapt op Drum & Bass en Hiphop.

Het klinkt allemaal best goed hoor.
Epic Sometimes en He was a sadist vind ik het beste. Daarin kom je misschien het dichtste bij de oude Subtitles-sound en daar hou ik wel van.

Bedankt

Nee jij bedankt! :D
 
kwas een aardige d&b head junglist ..en more
ga luisteren:doei:
 
De FX geluiden zijn meestal FX geluiden die ik zelf heb gemaakt met behulp van samples en vst geluiden.. Er zitten wel wat samples in de ik niet bewerkt heb, maar dat is ook niet zo raar lijkt me! :D

En die vraag of ik hardstyle gemaakt heb? Nee, maar wel hardcore tot zo'n 4 jaar terug, toen ben ik overgestapt op Drum & Bass en Hiphop.

Er is ook zeker niks verkeerd aan om samples af en toe onbewerkt te gebruiken hoor ;) ik was er gewoon benieuwd naar.
Keep up the good work! :mega:
 
Klinkt goed dit. Lekker creapy af en toe. Maar hoe zit het eigenlijk met het gebruiken van (film)fragmenten in tracks en copyright?
 
Klinkt goed dit. Lekker creapy af en toe. Maar hoe zit het eigenlijk met het gebruiken van (film)fragmenten in tracks en copyright?

Officieel mag het niet geloof ik, maar het gebeurd wel veel omdat de controle erop minimaal is.
 
relaxed

relaxed

hallo art fx.

relaxed cdtje heb je gemaakt .
net ff geluisterd en heb lekker met mn hoofd lopen swingen en bumpen dus dat zat wel goed.
en chill dat je um met ons deelt.

ik wacht de volgende tracks af

lol

met vriendelijke groet

donfifis
 
Kan niks anders zeggen dan GEWELDIG! Wat een prachtalbum heb je gemaakt man! Ben zelf meer van de Hardstyle en Hardcore maar probeer mijn grenzen een beetje te verleggen en vind dit zeker lekker klinken :D Je hebt er een fan bij!
 
Leuk man een heel album!

En als ik nog een paar puntjes voor je volgende album mag aangeven. Wat minder exciting voor het hoog en het laag mag wel een tikkie meer. (pas wel op het sublaag dat het niet gaat overheersen dan)
 
Kijk dat zijn nog eens reacties!
Ik heb me ook echt speciaal voor dit album hier geregistreerd, maar weet dat ik hier voortaan ook wel te vinden zal zijn! :D
Ik ben begonnen aan het tweede album inmiddels, wat weer op een andere toer gaat. Dit keer wordt het weer de stijl die ik zo'n vier jaar geleden produceerde: Hardcore. Dus verwacht een Hardcore / Industrial / Darkcore album.

Titel: Sacrifice Yourself
Releasedatum: Komt nog!
 
Back
Top