- Zou er iemand -

Doet me op een of andere manier heel erg denken aan Spinvis.

Verder vind ik het wel grappig ofzo, maar niet echt spannend of extreem goed ofzo...
 
he ja, dat heb ik wel vaker bij mn tracks. Ik werk met reason, maar hoe zorg je dan dat het allemaal een beetje helder klinkt en wat bedoel je met mix? Ik werk vooral in mn uppie aan dit soort tracks dus ik ben niet zo thuis in die benamingen. :bekdicht:

:)
 
Ja de mix, de verhouding in volume en EQ tussen de verschillende tracks, is een subjectieve voorkeur. En een beetje een gekke mix kan veel bijdragen aan het karakter van nummers als deze. Maar ik heb het idee dat veel "interessante" elementen in het nummer elkaar in de weg zitten. Waardoor in het slechtste geval beide elementen niet tot hun recht komen. Probeer daarom met EQ, panning en volume deze elementen (track, vocals, piano, drums) meer hun eigen plek te geven. Hats staan de hard en zijn erg robotesque. Bas en basdrum zitten elkaar in de weg. Drums staan in het geheel erg hard. Snaredrums zijn te dof, en teveel bassig. Mono-synthje valt ook weg in de chaos. Probeer die bijv. meer een plek in het stereobeeld te geven. Misschien echt een stereosound van maken.
 
Back
Top